mandag den 22. juni 2009

Lige til at holde til...

Hvor er det skønt at stå op til solskin på sin første rigtige feriedag!
Solen skinner fra en blå himmel, så en sommerkjole skal støves af når jeg skal ud og nyde det gode vejr..
Jeg har masser af ferieplaner, flere end først ventet, men sån kan det gå når der er tid at fylde op. Emma er nok også glad nok for der ikke er en masse kolonihaveliv igen idag, for hun er bar træt:)
Idag skal jeg mødes med en kammerat fra Frederikshavn og spise frokost. Det bliver super hyggeligt og mon ikke vi går en runde i byens butikker, bar for at kigge lidt..
Nu vil jeg spise jordbær med fløde til morgenmad og se om Emma vil med på solskinstur..

8 kommentarer:

Madame sagde ...

God morgen, ja sikke en dejlig dag at vågne op til, når vi har ferie - og femdagesprognosen ser perfekt ud.
Ha' en god dag med veninden, nu vil jeg også finde en sommerkjole frem :)

MissMuffin sagde ...

Ja ikke Madame, lidt heldig har man lov at være:)
God dag til dig:)

Irene sagde ...

Hej Sabrina...
Ja, det er skønt endelig at have sommerferie, jeg har hele 4 uger :-) Nyd det og ha en skøn dag i byen, og husk...Shop Igennem ;-)

MissMuffin sagde ...

Hej Irene..
4 uger er da oss bar ren luksus!
Uha, finanserne er små, men det heldigvis gratis at kigge- og har jo en kjole der venter:)

Lone sagde ...

Rigtig god ferie til dig - og god bytur :-)

Jeg kan godt forestille mig, at Emma trænger til at hvile efter alle oplevelserne i kolonihaven.
Rufus "flader helt ud", når vi kommer hjem til lejligheden fra landet. Der sker for meget deroppe. Hér er der mere ro :-)

Det er snerler, I har i græsplænen. Vi har dem også. De er så smukke og sarte.

MissMuffin sagde ...

Tak Lone:)

Rufus og Emma lyder godt nok til at være "lidelsesfæller" på det område:)
Så snart vi begynder at pakke er hun klar og stiller sig ud til sin transportkasse, så hun elsker det hvertfald!

Snerlerne er meget smukke- og sarte som du siger. De trækker sig lidt sammen hvis vi rører ved dem..

Anonym sagde ...

God ferie.. åh, hvem der bare var studerende igen!

MissMuffin sagde ...

Hehe Belle, jeg har ferie på lige vilkår med mine øvrige kollegaer, for jeg er jo i lære- fordelen er at være i lære i kommunalt regi, det giver gode elev-vilkår:)