torsdag den 25. juni 2009

Sand og vind..


Vi er allerede hjemme fra kolonihaven. Der blæser jo helt vildt!
Jorden er jo tør så der var bar sand over alt og vi har heller ikke fået lavet en ordenlig lækrog endnu, så jeg gad ikke sidde derude i sandet og vinden.
Så efter nogle timer fik vi lige vandet og smuttede hjem i bad og fik skyllet sandet af..
Den ene af mine tomatplanter har trods sin beskedne størrelse lavet 4 blomster til mig, så måske jeg slet ikke behøves at opgive dem alligevel:) Vi har også allerede modne ribs, men de er så sure at dem må fuglene gerne få:)
Vi skulle ha grillet et par hakkebøffer i aften, men nu vil jeg li se om jeg ikke kan finde på noget mere spændende at lave nu hvor vi alligevel er hjemme og så må jeg hellere overveje lidt rengøring..

2 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Det er så dejligt at læse, at du er glad for haven...

MissMuffin sagde ...

Det er jeg..
Det super hyggeligt derude, også fordi vi har så meget ro og privatliv..