fredag den 5. juni 2009

At sove længe...

Ude i kolonihaven er hækken fuld af disse store spindelsvæv- heldigvis har vi ikke mødt ejermanden, for han kan ikke være helt lille!
Ved i hvem der laver de store, tætte spindelsvæv? Bar sån jeg er advaret:)
Idag har jeg sovet helt til kl. 7.30. Det er ikke så tit det sker, men jeg kunne mærke jeg trængte. Udenfor er der masser af morgentrafik, det vidst ikke alle der er så heldige at ha fri idag..
Ved 11-tiden kører vi mod Brovst, for idag skal vi grille med en masse af Kristians gamle venner, inden vi skal til noget udendørskoncert deroppe et sted. Vi bliver deroppe og sover og kommer først hjem engang imorgen. Så vi krydser fingre for vejret holder tørt:)

9 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Hej MissMuffin, jeg håber at du får en rigtig god koncert og at vejret holder

Nej jeg ved ikke hvem der laver sådan noget spind, men Madame ved en hel masse om natur !

Knus

Lone sagde ...

Det lyder som nogle herlige oplevelser, der venter forude.
Rigtig god fornøjelse til jer :-)

Piskeriset sagde ...

Jeg er ikke så glad for edderkopper, så jeg ville under alle omstændigheder bevæbne mig med et eller andet, hvis den valgte at komme hoppende lige pludselig :-)

Lyder dejligt med grill og koncert - rigtig god fornøjelse :-)

MissMuffin sagde ...

Pernille: Takker:) Vi har desværre allerede haft den første byge:(

Så må jeg se om jeg kan få lokket hende en tur forbi her:)

Lone: Jeg tror det bliver super hyggeligt, vi mangler bar solskinnet:)

Piskeriset: Jeg hader oss bar edderkopper og kan næsten kun forestille mig at denne her må være meget stor eller bar rigtig mange!!

Mette Lykke sagde ...

Små edderkopper er meget flittige til at lave spind.. Du skal ikke være urolig for at det er en dino edderkop.
Jeg ønsker dig en god dag, det er et spændene program i har i dag..

Sus sagde ...

Hey MissMuffin
Vi har mange af de spind i buskene lige uden for vores køkkenvinduer, så jeg har haft lejlighed til at følge nøje med i, hvad der foregår derinde.
Der ligger æg derinde, og der er MANGE. Og når de klækkes, så myldrer det med klamme edderkopper überalles :o) KLAAAAAMMT!! :o)

Frk. Bibo sagde ...

WOW, det er sørme et spind der vil noget. Vil også tro at det er "en rede".
Lyder som hyggelig dag forude - nyd den. Krydser fingre for godt vejr. ;)

Julia sagde ...

god tur!

MissMuffin sagde ...

Mette: Man får bar sine bange anelser, for der er hæk hele vejen rundt om den 509 kvm store grund, og den er bar fuld af de her kæmpe spind!

Fru Lipka... Du gør mig sq helt nervøs!! Uha, hvor det ikke lyder rart, der er grundlag for en trilliard edderkoppe-babyer med alle de spind vores have rummer.. Åh ha, hvad skal jeg gøre. Kan heller ik få mig til at fjerne dem:(

Frk.Bibo: Uha, en edderkoppe-rede lyder altså heller ikke super rart!
Jeg må ha fundet ud af om de har nogle naturlige og effektive fjender jeg kan invitere på besøg i haven..