tirsdag den 9. juni 2009

Ventetid..

Åh ha, ventetid kan være noget farligt noget:)
I sidste uge skulle jeg bar li vente på kristian i 10 min, men pludseligt havde mine ben båret med ind i en butik og så stod jeg der med en ny tunika:) Den er bar super fin og sommerlig!

Idag skal dagen selvfølgeligt gå med arbejde og når jeg har fri, så smutter jeg hjem til min søde veninde og frisør Christina. Hende og den tossede franske bulldog Futte er flyttet til Aalborg og hun trænger til en hånd med at få pakket ud. Så jeg tilbød straks at komme efter arbejde, så vi skal hygge med udpakning og lidt godt at spise her i eftermiddag.

God tirsdag til jer derude:)

8 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Jeg gjorde lige STORE øjne..
Jeg trode det var en vente kjole..
God fornøjelse med udpakning hos din veninde, det er dejligt at få hjælp til den slags..

Pernille på 1. sagde ...

Griner .... der ville du lige have os til at tro noget andet MissMuffin.
Uha hvor jeg kender det der med at benene går sine egne veje.
Knus

MissMuffin sagde ...

Haha, der må jeg skuffe jer:) Havde ikke lige tænkt på den kunne misforståes, så kan godt forstå hvis i var ved at få morgenkaffen galt i halsen:)

Irene sagde ...

Ja, jeg tænkte også lige det samme....hahahaha Der fik du os ;-)
Sød er den, din nye tunika :-)

Madame sagde ...

Den er så flot, wauw!!! Men du tog lige fusen på os, haha :O)

Det er en skøn mode med tunikaer - ikke noget med at maven skal snøres ind i en stram bluse ;)

God fornøjelse i eftermidag!

MissMuffin sagde ...

Irene: Håber ikke min mor nåede at falde ned af stolen:)

Madame: Jeg kunne ikke stå for farverne:)
Tunikaer er meget praktiske- tror snart ikke der findes andet i mit skab!
Denne model er især godt pga det tynde stof, den bliveret hit på stranden over bikinien når kroppen har fået nok sol:)

Anonym sagde ...

Nej Nej Sabina mor er nok ikke røget af stolen men lige før din gamle mormor faldt af pinden
men den er skide flot

MissMuffin sagde ...

Åh ha, stakkels mormor:)
Du har også nok oldebørn i farvandet for tiden, så jeg kan vidst godt ta en slapper:)
Håber i har det godt i Sæby..