onsdag den 30. december 2009

Nytårsmenu 2010

Puha, efter en tur i hele 4 supermarkeder, er det nu lykkedes at hive ingredienserne til nytårets forret og dessert hjem. Lotte og Carsten står nemlig for hovedretten, så det skal jeg ikke tænke på.


Nytårsmenu 2010
------------------------------------------------------------------------
Forret:
Filopakker med parmaskinke, mozzarella og krydderurter
------------------------
Hovedret:
Oksecuvette med flødekartofler, salat og hjemmebagte flutes
--------------------------
Dessert:
Kastanje-chokoladekage med hindbærsorbet og frisk frugt
------------------------
Hvis jeg husker det vil der komme billeder og opskrifter dertil en af dagene, nu må vi se:)

10 kommentarer:

Jule Mig sagde ...

Jeps... billeder det kan vi lide...

Har lige været i Herlev centret... Hold op, hvor var jeg glad for at jeg fik handlet i går... Der var kø for at komme ind i Føtex !!!

Hyggehygge

Hanne's verden sagde ...

Skøn menu I skal sætte tænderne i nytårsaften.
Jeg har lige lavet blåbærsorbet - valget stod netop imellem hindbær og blåbær. Det smager helt fantastisk - så en hindbærversion skal helt klart laves på et tidspunkt. Sorbet har været en overset ting i min verden, det skal der laves om på!
Kan du have en skøn aften i morgen. Vi ses her i blogland i 2010.
Knus Hanne

Ugler i posen sagde ...

Det lyder sørme lækkert :) Så får du travlt. I år er det min mor der står for nytårsmenuen, men vi andre bare kan sætte os spændte og sultne til bords :) MetteSofie

MissMuffin sagde ...

Jule mig, er det rigtigt?!
Folk er som gale, man skulle ikke tro at der var finanskrise:)

Hanne, det lyder spændende. Vores er nu bar købt i Irma og jeg stod også og overvejede blåbær- den blev dog nedstemt af Kristian:) Jeg elsker sorbet, jeg husker tydeligt dørste gang jeg fik det en lun sommeraften hos min venindes hippie-forældre, det var virkeligt en oplevelse:)

MetteSofie, der er også lækkert bar at kunne sætte sig til bords engang imellem:)

Piskeriset sagde ...

Det lyder dejligt! Jeg satser på at få købt ind i morgen efter træning, så jeg håber ikke, at folk har raidet butikken helt inden da ;-)

Fik lige læst Hannes kommentar, og meget pudsigt har jeg planer om at medbringe den sidste portion blåbærsorbet fra vores fryser som en 'fordessert' til i morgen - der kan lige være en lille portion til hver person, og vi skal have brugt så meget som muligt af frostvarerne, inden vi flytter :-)

MissMuffin sagde ...

Piskeris, der må være noget i luften:)
Sorbet er hvertfald en sikker vinder til nytår:)
Det blir så spændende at i snart skal flytte i hus, jeg er så misundelig!

Lukman - sagde ...

Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

cara mengatasi wasir sagde ...

Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

cara mengobati Wasir sagde ...

Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

Lapak Herbal sagde ...

Tuluung-di-Approve-pak,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ManjuR.