onsdag den 7. september 2011

50mm


Elgiganten havde ikke flere 50 mm. objektiver hjemme, så jeg bestilte det på deres hjemmeside og der var lynhurtigt service.
Så nu har jeg også et 50 mm. objektiv, der skulle være godt til at tage madbilleder med.
Ja, du læste rigtigt: jeg har brugt 835 kr. på et objektiv, så jeg (forhåbenligt) kan tage gode madbilleder:)
Lidt skørt måske.. Måske man kan få en skade af at have en blog? I så fald, så har jeg den hvertfald!
Dagene flyver bare afsted og når jeg er færdig med lektier og de praktiske gøremål, så vil jeg egentligt helst bare sidde og kigge ud i luften, så det er ikke en helt masse jeg har fået leget med min nye partner..
I weekenden håber jeg på lidt bedre tid, men mon ikke også at øvelsen kommer med tiden..
Havde ellers glædet mig til, at lave lækker aftensmad idag, men så kom Kristian alligevel ikke tidligt hjem fra København. Det må vente til imorgen så..
Så lige nu har jeg ikke fået aftensmad endnu, for min mave er svært skuffet over udsigten til endnu en rugbrødsmad:(
Jeg må ud at se hvad jeg kan finde på.... En nutellamad kan man altid klemme ned:)

2 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Jeg slår et slag for nutella maden :-) GLæder mig til og se dine pics med det nye kamera. Selvom jeg også er ret misundelig :-)

MissMuffin sagde ...

Kristine, sån endte det også, men det var nu lidt kedeligt:)
Håber hvertfald, at man kommer til at ku se en forskel på mine billeder, haha..