tirsdag den 20. september 2011

Tirsdag aften..

Kristian er ude og spise stegt flæsk med nogle kammerater, så jeg hygger herhjemme med Emma. Endeligt er tempoet sat lidt ned igen, for jeg synes at de sidste 2 uger har været lidt hektiske!
Aftensmaden blev rester: bagte kartofler, gulerødder og jordskokker med urtesalt og så et spejlæg. Nemt og lækkert! Ja, der er nok plads til lidt Ben&Jerry's senere:)
Aftenen skal fordrives med at blogge, ordne blomster, rydde lidt op i kogebøgerne og se dårligt fjernsyn.
Lige inden jeg skal tidligt i bad og i seng, så må jeg hellere lige læse en sidste gang på stoffet til imorgen!

10 kommentarer:

Deborah sagde ...

Det var da en dejlig aftensmad. Lige sådan noget, jeg også kunne have fundet på. Håber du får en dejlig afslappende aften, når pligterne er overstået.

Jeg har bagt småkager i dag. Noget der lykkedes! Er lidt stolt. De er måske også noget for dig. Gode er de synes jeg.

MissMuffin sagde ...

Deborah, det er altså dejlig mad når man bare lige er sig selv:)
Åh, jeg elsker småkager. Fik faktisk temmeligt meget lyst til nogen lige nu! Må hellere lige se hvad du har fået lavet af lækkerier:)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Uhm, total tøsehygge <3

Super meget held og lykke i morgen søde. Glæder mig til og ønske dig "tillykke" senere ;)

MissMuffin sagde ...

Kristine, det er nemlig tøsehygge- men Emma er lidt pigesur idag:)
Glæder mig til den helt store festmiddag imorgen:P

Merca sagde ...

Håber du får en dejlig aften. Held og lykke imorgen.

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Hahaha, ååååh gud - festmiddag ligefrem? SHIT!!! Jeg lukker ikke et øje i nat ;)

Linebinevaskemaskine sagde ...

hvis der nu skal kaseres kogebøger aftager jeg gerne ;) og der er altid plads til Ben & Jerry's

Jeg glæder mig også til festmiddagen i morgen Kristine ;)

MissMuffin sagde ...

Tak Merca:)

Kristine, jeg har STORE forventninger:)

Line, det var lidt meningen, men jeg kan ikke få mig selv til det, haha. Så de blev bar li støvet af og flyttet lidt på:)

Xenia sagde ...

Haha, jeg har faktisk stort set fået præcist det samme som dig - bare med lidt flere og andre forskellige rodfrugter og en rest kylling :D Det er åbenbart biksedag - bortset fra at mit egentligt ikke var lavet af rester ;)

MissMuffin sagde ...

Xenia, det er altid rigtig godt:)
Nogle gange kan det være lidt svært at få brugt de sidste kartofler og grøntsager og så laver jeg gerne sån en omgang her..