onsdag den 14. september 2011

Fristet:)

Skulle bare lige ind i Kop&Kande i Slothsgade efter en tylle, så jeg er klar til bageriet i weekenden..
Men, Kop&Kande i Slothsgade har bare fået et kæmpe stort udvalg af lækkert kagegrej!
Nøj, som jeg var fristet!
Kom nu heller ikke kun ud med den tyllle:)
 Har længe ønsket mig en ekstra bagerist, men synes mange af dem jeg har set var meget dyre og så blev jeg nærig.
Den her slap jeg 50 kr. for, så det var noget mere fornuftigt...
Det her fine udstikkersæt har jeg ofte gramset på, så idag kom det sørme med hjem:)
Elsker nyt kagegrej!

Når det er sagt, så styrede jeg mig altså også, for der var mange flere fristelser.
Små linseforme i aluminium, en palet med skaft af rosentræ, flere fine udstikkersæt, en hav af pastafarver osv.

2 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Hvis det havde været facebook, så havde jeg helt sikkert trykket "synes godt om". Uhm, nye kage/bage sager er altså bare næsten lidt ligesom juleaften :D

MissMuffin sagde ...

Haha, man må også godt bare skrive "synes godt om" i kommentarfeltet:)
Det er nemlig ligesom juleaften, men hvor er jeg stolt over, at jeg ikke købte mere- kom dog til at se, at jeg "desværre" må derind igen, for jeg har ingen grøn pastafarve:)