tirsdag den 31. december 2013

Nytårs-mål

2013 har ikke været mit år. Det har været et af dem, som jeg ikke lige håber at 2014 bliver.
Der har været meget stress og mange skuffelser. Bag bloggens "lyserøde" kulisser har det ind imellem været lidt sort og med meget modvind.
2013 var også året hvor vi mistede vores skønne, gamle Emma. Jeg savner hende stadig.
Heldigvis har 2013 også budt på gode ting, som mange timer sammen med dejlige veninder, livet som husejere, vores nye familiemedlem Dolly og masser af faglig udvikling.

Mine mål for 2013 lød:
  • At jeg fortsat ser mine skønne veninder mest muligt.
  • At jeg skal fortsætte med yoga'en.
  • At jeg skal mere på loppemarkeder og i genbrugsbutikker, for det er altså hyggeligt.
  • At jeg skal spise lidt sundere- bare lidt mindre kage, nutella, cola og chips, ikke noget med slankekur.
  • At jeg skal læse flere ikke-skolebøger, for jeg elsker at læse.
Jaa, de er ikke gået så godt :)
Veninderne har jeg heldigvis set rigtigt meget, jeg fik praktikplads i et aktiveringsprojekt med en genbrugsbutik tilknyttet og jeg tilbragte det meste af sommeren i hængekøjen med en god bog.

Yoga'en er røget helt ud og jeg har ikke spist særligt sundt- slet ikke i den sidste halvdel af året :) Det skal gøres bedre!

Mine mål for 2014 lyder:
  • At jeg fortsat skal se mine skønne veninder mest muligt.
  • At jeg skal blive bedre til at slappe af og sige fra.
  • At der skal være mere "af lyst" end "af pligt" i hverdagen.
  • At jeg lige skal tabe de der par kilo for meget.
Ja, hellere for lidt end for mange :)
Aftenen skal tilbringes helt stille og roligt herhjemme, bare Kristian og jeg og hundene. God mad, blødt tøj og gode film- for totalt nedrullede persienner og fuld drøn på lyden, for Dolly er så bange for fyrværkeri og det har vi meget af her i Nørresundby!

GODT NYTÅR ALLESAMMEN!


7 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Godt nytår i det jyske! Håber vi også ses i det nye år :-)

MissMuffin sagde ...

Godt Nytår :) Mon ikke vi gør det- du har jo en slags evne til at dukke op her og der:)

Louise sagde ...

Godt nytår. Det lyder som en helt perfekt aften :-) Herhjemme bliver det også bare mig og kæresten god mad og drikke.
Hav en dejlig aften :-)

Christina (Gem et lille smil) sagde ...

Godt nytår, og tak for en spændende blog! :-)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Dejlige mål :) Godt nytår søde, og hav en dejlig afslappende aften! Gid det var mig, der kunne kaste mig på sofaen og hygge i løst tøj i aften!
Misunder dig faktisk lidt!!!

KNUUS <3

MissMuffin sagde ...

Louise, det blev en okay aften. Vores lille Dolly var meget bange, så er det lidt svært at slappe af. I dag er hun heldigvis sig selv igen :)

Christina, Godt Nytår:)

Kristine, du skulle være velkommen her- hvis du altså lige medbragte noget af al den lækre kransekage der :)
Håber I havde en dejlig aften :)

Kardemommefrøen sagde ...

Godt nytår!

Lena