mandag den 2. december 2013

En sløv jule-start..

 Jeg kan ikke rigtigt finde ind til julestemningen i år.
Der er pyntet op hjemme i Olivia, men mere af pligt end lyst. Der er nu heller ikke kommet så meget op, men de allerfineste ting har dog fået en plads. Jeg mangler stadig at lave et par småting og bestemme mig for, om jeg skal have et juletræ.
Det eneste nye julepynt der er landet herhjemme i år er den fine, gamle glaskugle. Jeg elsker de helt gamle glaskugler, meen nogle af dem er altså for farvestrålende. Nede på GenbrugNord kiggede jeg længe på den her og til sidst kom den altså med hjem :)

Kalenderlys og adventdekoration er lavet.
Den her er meget enkel. Jeg er vild med lysets utraditionelle farve, men jeg kan altså ikke lige få den til at blive som jeg vil, så nu må vi se om jeg finder på noget andet.
Der er heller ikke bagt julesmåkager endnu. Det skal der. Jeg tror det må blive i weekenden... Uhm, kaneljulekiks..

2 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Du skal nok nå det ! Jeg håber ikke din weekend er fyldt med alt for mange planer - for så skal du da for alvor julehygge igennem!

Jeg synes desuden dit kalenderlys er fint. Synes farven er SÅ fin, men hey - tror du, at du når at brænde den tykke svend ned, travle dame? :)

MissMuffin sagde ...

Kristine, det er den desværre- både en julefrokost og arbejde, men jeg håber lige at kunne klemme lidt bagning ind:)
Jeg elsker også farven, men deler din bekymring (også fordi jeg faktisk ikke har haft gang i det endnu:) ).