onsdag den 11. december 2013

Wishlist

Ja, så kom der også lige en lille billedecollage af de fine ting jeg ønsker mig til jul- lidt sent, for jeg tror de fleste har købt mine julegaver. Måske lige med undtagelse af Kristian :) Det her er nogle af mine ønsker- men den kvikke læser har bemærket, at der længe har lagt et lille link her på siden med min ønskeseddel. Der er der vidst lidt flere imellem :) Den her slags collager er bare så hyggelig at lave :)


Mange af tingene har været ved at ende i indkøbskurven allerede, men jeg har virkeligt prøvet at styre mih. En ting er sikkert; får jeg ikke en Bellini Krukke, sengelamperne fra Ikea, det prikkede sengetøj og kjolen fra MossCopenhagen, så bliver jeg nok nød til at købe dem selv :)

3 kommentarer:

Line sagde ...

Super fin collage og meget god inspiration til julegaverne, selvom jeg også tror at de fleste har købt mine undtagen min kæreste!

Hilsen Line // enjoybeingduen.blogspot.dk

MissMuffin sagde ...

Line, tror også alle andre har købt min gave undtagen Kristian :) Har vidst købt lidt for mange til mig selv, men ellers kunne der godt snige sig lidt af de her fine ting ind :)

Britta Sørensen sagde ...

Hej Miss Muffin
Har du set, at du kan få MK olie på tilbud