lørdag den 14. december 2013

Rocky

Her ser i grunden til de seneste dages fravær fra bloggen: Rocky.
Rocky er i pleje hos os, da hans ejer er blevet syg og er indlagt på sygehuset. Jeg kender Rockys ejer gennem Hjerterummet og kunne ikke bære, at han måtte af med Rocky, hvis ingen kunne passe ham imens.. Heldigvis sagde Kristian god for det, for han er lidt bange for jeg tager Hjerterummets gæster med hjem, men en hund kunne han lige klare..
Rocky er en stor, godmodig basse. Selvom han også er en pekingeser som Dolly, så er han virkeligt stor! Hun er også lidt bange for ham, men det tror jeg nok skal gå over, for der er intet ondt i ham. Tværtimod, for han er sød og temmelig dum når det kommer til både mennesker og dyr:)

6 kommentarer:

katten89 sagde ...

Årh hvor er han da bare flot! :) Han ligner en rigtig lille løve! Og hvor er du da et dejligt menneske, der sådan har overskud til at tage andres kæledyr ind! :)

Eeyorenyk sagde ...

Nååh, hvor er han da kær. <3

Mette sagde ...

Han er da så skøn :)

Helle sagde ...

Super sejt at du påtager din opgaven at passe en andens hund i en svær situation. Håber at Rocky snart kan komme tilbage til sin ejer, selvom jeg er sikker på at det ikke er dårligt at være plejehund hos dig. Og han ser nu sød ud :)

TestMedTestPå sagde ...

Ja hvor er det da sødt af dig!

Men han er nu heller ikke til at stå for! ;-)

MissMuffin sagde ...

katten, han ligner nemlig en lille løve med den store manke :)
Tak- jeg kan ikke lade være med at hjælpe. Hjælper alle bare hinanden lidt, så vil verden være et bedre sted at være :)

Eeyorenyk, han er en rigtigt charmetrold kan du tro:)

Mette, det er han- stor og dum og god som dagen er lang :)

Helle, jeg ved selv hvor meget en hund kan betyde og Rockys ejer vil have godt af at have Rocky til at holde ham i gang når han igen kommer hjem:)

Edith, han er nemlig en dejlig basse, så det var svært ikke at sige ja :)