fredag den 26. september 2014

Links I Love





  1. Sunde snacks. Så vi ikke bliver alt for tykke af den bachelor-skrivning. Skal både prøve figenkuglerne, de chokoladeovertrukne abrikoser og citronmandlerne.
  2. Selvhjælp til selvhjælp. Tankevækkende og lidt mavesur artikel om de sidste mange års selvhjælps-tendenser og egotrip. Jeg er ikke helt enig, men heller ikke uenig.
  3. Food Trends. Troede egentligt at jeg var meget trendy, det skal man jo nok helst være som blogger, men jeg er kun med på noget af bølgen. Er du Food Trendy?
  4. Hemmeligheder. Elsker de fleste ikke hemmeligheder? Den slags små ting, som man aldrig vil indrømme. Jeg elsker hvertfald at læse de søde, sjove, ulækre, triste, alvorlige og pinlige hemmeligheder på Miriams Blog.
  5. Iskaffe. Måske er tiden mere for varme drikke, men jeg er sikker på at denne iskaffe måske kunne lære mig at drikke den bitre drik. Den får måske en chance, for smukt ser det ud.
  6. 29 kvadratmeter. Smuk, enkel og minimalistisk bolig på bare 29 kvadratmeter. Ikke min personlige stil, men elsker når andre tænker kreativ og er modige, især på begrænset plads.

4 kommentarer:

Karoline sagde ...

Linket til 'Foodtrendy' navigerer videre til 'Hold op med at mærke efter'-artiklen.. just so you know :-)

MissMuffin sagde ...

Tak Caroline, det tjekker jeg lige op på :)

Unknown sagde ...

Wasir atau ambeien adalah.......................................................

Unknown sagde ...

Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien.