onsdag den 3. september 2014

TEST: Lekue Isterningebakke

Nu går sommeren på hæld, men alligevel vil jeg lige skynde mig at fortælle om denne isterningebakke fra Lékue. Store isterninger med plads til fyld!
Vi har brugt den rigtigt meget i sommer til at peppe vores vand op med.
Isterningerne er så store, at de er lidt voldsomme i et enkelt glas, men de er geniale til kander, for de holder lidt længere, så der er kolde drikke længe også selvom der sker opfyldning direkte fra vandhanen.
Fyldt med bær, citrusfrugter, spiselige blomster og krydderurter har de pyntet i vandkanden med både farve og smag.
Nogle gange fik jeg helt flotte firkanter, andre gange blev de lidt skæve som dem her, så helt perfekt er formen ikke. Herhjemme betyder det nu ikke så meget.
Formen er nem at betjene og nem at rengøre, så den kan kun anbefales herfra :)

Mine favorit-kombinationer i bakken var jordbær+basilikum og citron+blåbær.
Så glider de 2 liter vand om dagen lidt nemmere ned :)
***Sponsoreret indlæg.
Produktet er testet af mig hjemme i mit køkken og det er min egen personlige mening, der fremgår i indlægget.


2 kommentarer:

Sune Trudslev sagde ...

Sjov idé. Hvor kan man få dem henne?

Et lille tip: kog vandet og hvis du skal være rigtig fancy, så brug demineraliseret vand, så får du helt glasgennemsigtige isterninger, so ville gøre præsentationen endnu bedre :)

MissMuffin sagde ...

Sune, jeg ved hvertfald at Imerco og Salling har dem.
Ja, jeg har godt nok tænkt på det, lidt for det ser lidt flottere ud når de er helt gennemsigtige:)