onsdag den 17. september 2014

Hverdagsglæde





Lindholm Naturpark er et fantastisk område. Her er både vild natur med masser af fugleliv, havtorn, vand, brombær, hyld og græssende får. Men også golfbane, shelters til overnatning og masser af surfere, kanoer og kajakker. Mange gå tur her, cykler, løber, lufter hund eller holder pinic. Dejligt med sådanne områder midt inde i byen.

Hverdag er faste rutiner, vaner og pligter. En masse der skal nås og en masse der skal gå op. Arbejde, studie, madpakker, vasketøj, motion og transport.
Jeg har ikke noget imod hverdagen og dens rutiner, men det handler for mig også om at have fokus på, hvad der gør mig glad. De små ting. Og så lige at få klemt lidt af den der hverdagsglæde ind i det nogen gange stramme program.
Hverdagsglæde er, at pakke Dolly og kamera i Fiat'en og køre en tur ned til Lindholm Naturpark, som er et fantastisk smukt område langs Limfjorden i Nørresundby.
En stille og langsom gåtur i smukt sensommervejr, mens solen langsomt går ned. Ro til at tænke og så sover man også bare bedre efter sådan en tur. Bare spørg Dolly:)


4 kommentarer:

Livsglimt sagde ...

Dejligt indlæg. Hverdagsglæde er vigtigt :-) Man kan mærke roen på dine billeder.

MissMuffin sagde ...

Livsglimt, hverdagsglæde er meget vigtigt, især når livet engang imellem er urimeligt.
Jeg elsker naturen, især havet. Det kan få al stres ud af min krop, men fjorden kan også godt gå :)

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

Hverdagslykke er det største. Så smukke fotos - jeg har ikke hørt om den naturpark før

MissMuffin sagde ...

Tante Sød, jeg havde også boet her et par år før jeg fandt den :) Den er ikke ret stor, men virkeligt smuk. En lille perle i byen :)