tirsdag den 19. maj 2009

Sødt og surt...

Knuste marcipanmakroner med et stænk appelsinsaft, vaniljekvark fra bæger, friske hindbær og hakket, god chokolade- så nemt kan en lækker dessert laves:)
Da jeg stormede gennem Føtex fangede mit blik lige en stabel hindbær på tilbud til en 10'er, og det skulle udnyttes. Fantasien var ikke stor, så det blev en dejlig nem løsning. Hindbærrene er virkeligt lækre, fortryder helt jeg ikke købte en bakke mere:)

Dagen idag har været lidt hård. Systemerne er ikke helt kommet sig efter weekendens opdateringer, så vi har ikke kunne bruge computeren igår og det meste af idag, men så har skrivebordene nok heller aldrig været så ryddelige som nu!
Jeg susede fra toget og ned til tandlægen, som konstanterede 0 huller. Den vanlige tandrensing skulle til, og den nye søde tandplejer mente det hurtigt kunne overståes. Jeg skal aldrig derind igen! Hold fast hun tog ved, jeg kan slet ikke forstå mine tænder stadig sidder fast! Jeg havde blod helt ud på kinden...
Da jeg kom hjem var Sofie meget ked af det, hendes elskede guldfisk Bælgøjede Bob har haft det meget skidt længe, og nu kunne hun ikke se på det mere. Så da hun tog i biffen smuttede jeg ned og begik et lejemord...

Efter sån en dag er det skønt at flyde ude i sofaen med lidt fjernsyn, godt selskab og lidt sødt..

6 kommentarer:

Hanne K's verden sagde ...

Mmmmmm, jeg får helt lyst til hindbær. Det ville også været sundere end de dårlige cookies, som jeg forfaldt til i aften;-)

Hanne K's verden sagde ...

Lige et lille spørgsmål - har du også bøvl med, at du ikke altid kan krydse feltet "send opfølgende kommentarer til... " af på kommentarformularen? Jeg kan ikke krydse feltet af, første gang jeg sender en besked. Men nu hvor jeg igen skriver til dig, så kan jeg godt.... Ved ikke, om det kun er mig, som har det problem:-(

Anonym sagde ...

HMM... Så ved man hvor man kan bestille en lejemorder - hvis man får brug for det :-))))) God aften..

MissMuffin sagde ...

Hanna: De var også rigtig gode, de smagte af sol og sommer og var lieg tilpas syrlige:)

Det sker som regel også her, at der skal være postet mindst 1 kommentar før det er muligt at bruge det felt. Det lidt bøvlet..

Mor: Ja, men jeg modtager ikke ordre større end en guldfisk:)

Pernille på 1. sagde ...

Lejemorder.. nej nu har jeg aldrig, godt jeg ved hvor jeg kan få fat i sådan en nu.

God for Bob at han ikke skulle have det skidt mere.

De ser lækre ud de hindbær :)

Knus og god dag

MissMuffin sagde ...

Ja, man kan skrive mange ting på cv'et efterhånden:)