torsdag den 21. maj 2009

Under palmernes skygge...

Palmestranden i Frederikshavn er altså et besøg værd, på en solskindag ligner den en rigtig feriestrand med sine palmer, turkise vand og hvide sand..
Da jeg boede i Frederikshavn brugte jeg enhver ledig solskindag dernede sammen med gymnasie-tøserne, dagen endte som regel med vi tog på Jerry's og spiste og så på Buddy Holly hele natten, solbrændte og fjollede...
Idag har vi bare nydt dagen, Charlotte og mig. Munden har ikke stået stille mange sekunder, for det er alt for længe siden vi har set hinanden sidst..
Frokosten blev indtaget på Jerry's, hvor alt ligner sig selv. Da vi kom hjem var der dækket op på terrassen med nybagte boller. Uhm, så forkælet...

6 kommentarer:

MetteSofie sagde ...

Hvor ser det dejligt ud.. Har aldrig før hørt om den strand.. Den må besøges en dag, vi kommer på de kanter :)

MissMuffin sagde ...

Den er ellers blevet kåret som en af Danmarks bedste badestrande flere år i træk!
Der er super lækkert!
Husk en 20'er til leje af liggestol og volloybolden, der er net både i vandet og på stranden!

Anja sagde ...

Arj, det ser bare hyggeligt ud :)
Har kun være oppe i Frederikshavn en enkelt gang tror jeg, men var meget imponeret over de eksotiske planter jeg så i byen.

MissMuffin sagde ...

Du skulle ta en tur derop, der er mange hyggelige cafeer og fine butikker:)
Kommunen bruger mange penge på blomster deroppe hvert år, og en af de mere eksotiske sætter de op år efter år selvom de altid bliver stjålet, da de koster en mindre formue..

Anja sagde ...

Det må jeg helt sikkert overveje i sommerferien :)

Jette Christensen sagde ...

Dejligt med lidt reklame for Palmestranden og byen ;o)
Tjek evt. www.palmestranden.dk hvor der er nyheder, billeder, historie, arrangementer mm.