torsdag den 7. maj 2009

Forsøg 1: Jordbæris

Så kommer første fosøg med hjemmelavet is på bloggen..
Flot ser det ud og det smagen er super god.. Konsistensen er bare slet ikke god! Jeg vil gerne have blød, cremet is, ligesom opskriften siger, men den her er helt krystaliseret, så det er ikke helt som det skal være...
Nu har jeg prøvet at lave det på den "besværlige" måde, med alverdens underlige ingredienser. Til næste gang vil jeg prøve at opstøve en opskrift på almindelig is med masser af fløde og æg, og se om der er en stor forskel...

Så istedet for de varme hveder vil jeg istedet putte mig godt ned under tæppet og nyde isen:)

2 kommentarer:

Anette sagde ...

Det ser ellers rigtig lækkert ud - men nej tak - jeg bryder mig heller ikke om krystaliseret is. Prøv igen ;) God aften.

MissMuffin sagde ...

Mon ikke det nok skal lykkes:)