onsdag den 20. maj 2009

"Hvad skal barnet hedde?"

Så er kolonihaven vores!
Men hvad skal den hedde?! Nogen der har et bud?
Pia har budt ind med "Bella Vista" og Sofie har foreslået "VillaVillaKulla".
Andre gode forslag?
Huset hedder oprindeligt "Hyttefadet", men det dur altså bare ikke! Og det ligesom det bare ber om at få et navn...

Her ses det lille køkken med det sprælske køleskab.
Det er super praktisk og i en nogenlunde stand. Spørgsmålet er så, om vi skal male skabslågerne hvide som Kristian synes eller tage dem af og sætte et lille rødternet forhæng op istedet som jeg synes:)

Det ellers bare rigtig fint, det lille hus. Det trænger til en ordenlig omgang rengøring, men så er det vidst også det der skal laves for vi kan begynde at bo derude..

Det bliver skønt!

10 kommentarer:

Irene sagde ...

Tillykke med huset, det ser rigtig fint ud...Væk med de grimme låger og op med forhænget...Og så afliv den lænestol....*SMIL*

May Anna sagde ...

Tillykke med kolonihaven, den bliver I garanteret glad for.
Da jeg købte kolonihave får en del år siden, tænkte jeg også på et navn. Huset er stadig ikke døbt, og planen er, det skal sælges, men kan næsten ikke gøre det, der er så mange bærbuske og frugttræer.
Navneforslag: " Lykkebo",eller
"Godt nok"

Malou Klidmoster sagde ...

Tillykke med købet!

Hmm, jeg ville nok foretrække forhæng - men ikke nødvendigvis rødternede.

Hvis det var mit ville jeg kalde det for 'Sommerskuret' :-)

Anonym sagde ...

Økohuset - Bellevue - Osnok.

MissMuffin sagde ...

Mrs Cakeaholic: Ja, sådan har jeg det også:) Der er 2 lænestole! De er mega grimme, men Kristian synes at de er helt fantastiske at sidde i- så det må vente til jeg lige får fundet et par alternativer:)

Manna: Tak:)
Navnet skal nok komme med tiden, men døbes, det skal det!
Jeg forstår godt du ikke nænner at sælge det hvis i har haft det længe.

Klidmoster: Så er alternativet (i min verden)kun at det kan blive blomstret, men alle skal jo kunne holde ud at være der, haha:)
Sommerskuret er faktisk riftig sødt.

Mor: Ikke helt tosset:)

Lone sagde ...

Tillykke med jeres bedårende kolonihavehus. Det er rigtig sødt.

Jeg vil foreslå 'Emmas Villa', som det nye navn :-)

Line - Rotten's Univers sagde ...

Der ligger allerede en villavillakulla derude :D

MissMuffin sagde ...

Lone: Det synes jeg(og Emma) helt sikkert også, men det er der en anden der ikke synes, haha:)

Rotten: Tror der i de fleste haveforeninger findes et "VillaVillaKulla" og et "BellaVista"...

brosendal sagde ...

Hejsa tillykke med huset og haven. Hvad hedder kolonihave foreningen og hvad kostede sådan et dejligt sted mvh brosendal

MissMuffin sagde ...

Hej Brosendal:)
Takker..
Haveforeningen hedder Højbogaard og ligger ikke så langt fra Ådalen. Vores have ligger i det der hedder Syd- haveforeningen er delt af en større vej.

Vi har givet 22.000 med afslag på 3.000 og de 1.000 i afgifter ved ejerskiftet inkl.
Der ligger et hus bag ved os der er til salg, til samme pris ca- men det kræver en klat maling og lidt havearbejde.
Det ved siden af er også til salg, der er ret stort, med badeværelse, soveniece, stor stue og køkken og koster knapt 50.000.

Kram MissMuffin.