lørdag den 14. november 2009

På handelen...

Vi kom alligevel på handelen idag, men det blev city syd der stod for skud.
Emmas foder var ved at slippe op, så Kristian synes at vi skulle få det hentet idag, så det gjorde vi. Vi var lige inde i storcenteret inden der kom for mange mennesker og i Inspiration fandt jeg lige sån en form jeg leder efter og så til 99 kr- det kan vidst ikke gøres billigere:)
Så nu skal der bages julekager:)
Kristian fik ordnet de fleste af sine julegaver og jeg var en tur i Panduro Hobby og få lidt inspiration- men deres ting er temmeligt dyre, det kan jeg godt selv finde billigere andre steder!
Nåja, og så var vi lige inde og savle over et par lækre fladsskærme, for Kristian synes åbenbart at mit alm. fjernsyn er for småt, især til at se fodbold på. Men, det må altså lige vente til efter jul, det er der ikke penge til nu..
Nu har vi fået lidt frokost og jeg fik rørt risalamanden sammen til Kristians julefrokost i aften..
Nu vil jeg lige suse en tur rundt og kigge til jer andre, mens jeg overvejer hvad næste punkt på dagsordenen er...

6 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Ah, det var sådan en, du ledte efter! Troede den var den bredere udgave (i springformsbredde) :-)

Dejligt at det lykkedes!

Vibeke sagde ...

Sådan en er jeg også på jagt efter, men nu ved jeg da, at jeg skal kikke i Inspiration!
Knus
Vibeke

MissMuffin sagde ...

Piskeris, sån en fandt jeg hjemme i mors gemmer, men som du fortalte, så har jeg også set dem i Føtex med et sødt mønster:)

Ja, det super! Så måske jeg skal indvie den senere:)

Vibeke, så må du i inspiration en tur:)
Jeg stod også med sån en stjerneformet pannettone-form, men den kostede 169, så den må gerne blive i butikken lidt endnu og måske blive skrevet på ønskeseddelen:)

Mette Lykke sagde ...

Som du da har fået bagt en masse dejlig kager..siden jeg var her sidst.. den ene mere lækker end den anden..
Ønsker dig en god aften..
det er tidligt at der holdes julefrokost..

Anette sagde ...

Panduro hobby er fantastisk - men også dyr. De har utrolig mange spændende ting :P God lørdag til jer.

MissMuffin sagde ...

Mette, du kan tro det var noget lækkert noget der er blevet bagt i denne uge, det er så også noget der sætter sig, haha:)
Ja, det er det. Men sån måtte det blive hvis alle i afdelingen skulle med...

Anette, de har mange fine ting og jeg fik mig da også lidt inspiration til kommende projekter:)