onsdag den 25. november 2009

Onsdag

Åh ha, Emma har lige en periode hvor hun larmer så meget om natten at det er til at blive sindsyg af..
Når man så står op fordi hun er totalt umulig, så ligger hun så bar ind i sin kurv og sover fredeligt derud af. Hele natten har hun ikke gjort andet end at klø sig, smaske, rode rundt under sengen og drikke vand 1000 gange... Altså....
Jeg håber de par piger jeg kører med, synes at vi skal tidligt hjem idag, i stedet for at lave en masse gruppearbejde, for jeg er så godt som færdig med min del. Nu mangler jeg bar de andre kommer med deres senest fredag og så kan jeg rette det igennem i weekenden og samle det til en opgave...
Småkagebagningen starter nok idag, for jeg havde egentligt afsat fredag, men der er jeg indviteret på sjov og ballade sammen Dianna og hendes nevø og niece:)

5 kommentarer:

Tina kristine sagde ...

hi hi sikke en nat.. og så pga Emma...en hundhi hi Kender kun til søvnløsenætter pga min lille søn hi hi..
Ha en god dag
Hvilke kager skal du bage???

Anette sagde ...

Jeg kender lidt til hunde-larm om natten :P Håber du kommer tidligt hjem så du måske kan hvile dig lidt. God onsdag.

Pernille på 1. sagde ...

Sikke da en nat MissMuffin. Dengang at Gulddrengen var blevet opereret fik jeg det råd af dyrlægen at give ham baldrin piller til natten, og det virkede, det er et naturprodukt og overhovedet ikke noget at de tager skade af. Du skal nok kun give den 1 pille

Knus

Annette sagde ...

Stakkels jer, jeg håber at du klarer dagen til trods for manglende søvn. Jeg kan godt huske de nætter......

MissMuffin sagde ...

Tina Kristine, hvis en hund er så umulig, så vil jeg slet ikke tænke på hvordan det er at ha børn:)
Jeg skal bage vaniljekranse, marcipanstjerner, mandelmakroner og vaniljespecier- i første omgang, i løbet af julen skal der fyldes lidt op i dåserne med nye slags hvis tiden er til det:)

Anette, er Kenzo også umulig om natten?

Pernille, det kan være jeg skal prøve. Normalt har hun et enormt godt sovehjerte, men lige nu tror jeg det er hendes medicin der gør hende lidt utilpas...
Tak for tippet:)

Annette, jeg er heldigvis ikke helt smadret idag, men mon ikke senen kalder tidligt. Nu fedter jeg for Emma med et spejlæg, så må vi håbe hun så vil være sød i nat:)