søndag den 22. november 2009

Søndag

Søndage kan godt være lidt for korte, når der er masser af planer på programmet.
Nu må vi se hvor meget vi når, for først skal Kristian også lige stå op, men han har modsat mig et godt sovehjerte:)
Planerne er hvertfald:

  • Indkøb- der er intet i vores køleskab!
  • Pekingeser-vask
  • Vasketøj
  • En tur i kolonihaven for at tjekke om alt er som det skal være
  • Opvask
  • Rengøring- som minimum hvertfald en grundig støvsugning
  • Rent sengetøj på
  • Aftensmad
  • Lidt bageri til ugens madpakke

Jae, så går sån en søndag hurtigt!

Hvad skal i lave idag?

8 kommentarer:

Irene sagde ...

Hold da helt op hvor får du travlt, som jeg plejer at sige "weekenden skal vare 3 dage, istedet for 2".
Jeg skal også nå en masse idag, bage brød, vaske tøj, lave and med brunekartoffler og det hele og en masse andre små ting...
God arbejdslyst, kære MissMuffin :-)

MetteSofie sagde ...

Søndag er også vores rengøringsdag ... Men når vi når til søndag, så fortryder jeg lidt den dårlige planlægning, for så har jeg bare lyst til at nyde den sidste fridag i fulde drag. De sidste ting skal også findes frem fra de sidste flyttekasser, så vi snart kan blive helt færdige i huset. God arbejdslyst, skal jeg vel så sige og god søndag ;)
MetteSofie

MissMuffin sagde ...

Irene, der er hvertfald ikke meget tid til at slappe af, men mon ikke det går. Ellers har jeg tidligt fri imorgen og så når jeg bar resten der:)
God søndag:)

MetteSofie, vi har fast vaskerummet om søndagen, så derfor tror jeg også mest af søndagen er blevet rengøringsdag lige fordi det bedst passer...
Jeg skal også nå at lave lektier!
Ha en dejlig søndag på gården:)

Mette Lykke sagde ...

Ja med alle de gøre mål, skal den søndag hurtigt få ben at gå på..
Nu du har tidligere fri i hverdagen, kan du jo vælge en ny gøre rent dag.. Søndag er hvile dag ved du nok. Hi Hi.

frk. Bibo sagde ...

Det ser ud til at det er lidt a la det samme her på matriklen. LIdt tøjvask, lidt oprydning, og selvfølgelig masser af afslapning. God søndag. ;)

Anette sagde ...

Vi skal vaske sengetøj og måske en maskine mere - og ellers skal vi have overblik over ønskesedlerne så vi kan handle på tirsdag. Vi skal nyde vi har ferie i den kommende uge. Det er skønt ;-) God søndag.

Piskeriset sagde ...

Kan du ikke tage vores vasketøj med? ;-)

Jeg har fået læst lidt her til formiddag, og nu sidder jeg pt. og hygger mig foran computeren. Om lidt skriver jeg en dosmerseddel for dagens gøremål, for der er en del praktiske ting, der skal nås, og i aften skal vi se New Moon! Wuha, det er en dejlig søndag!

God fornøjelse med de mange gøremål :-)

MissMuffin sagde ...

Mette, jeg overvejer faktisk også at udskyde rengøringen til imorgen, for Kristian skal se fodbold imorgen aften på stadion og så kan jeg gøre imorgen som jeg nu vil...

frk. Bibo, den skal jo gøres klar til den nye uge der begynder, men det er bar lidt kedeligt:)


Anette, det er simpelthen snyd at i har ferie i næste uge:)
Det bliver dejligt for jer at kunne tage ind og købe julegaver sammen og hygge med det..

Piskeris, det kunne jeg sagtens. Et pat maskiner fra eller til betyder ikke så meget:)
Lyder som hyggelige planer, det er lige til at holde til de praktiske ting når der er udsigt til en biograf tur:)