fredag den 27. november 2009

Pakkepost fra Ærø..

Efter en hård omgang i svømmehal med 1000 ture i rutsjebanen er jeg godt nok totalt smadret:) Der var fuld fart fremad med sån 2 små størrelser og de nød det virkeligt, så det var en vellykket tur..
Hjemme i min postkasse lå der en lille hilsen fra Ærø. Søde Mette Lykke har sendt mig en lille stjerne til min gren, så den får lige et stykke bånd imorgen og så skal den op at hænge og sprede juleglæde. Sammen med den fine stjerne lå en lidt lækker sæbe fra Ærøs sæberi, det glæder jeg mig også til at prøve..
Tusind tak for du tænkte på mig Mette:)

4 kommentarer:

MetteSofie sagde ...

Ej, hvor er du altså heldig :) Glæder mig til at se stjernen på grenen :)
Ha en dejlig aften! MetteSofie

Tina Liel sagde ...

Sikke en dejlig pakke at få. God weekend til dig. Du skal nok hvile dig ovenpå alle de rutsjebaneture. KNUS

Linebinevaskemaskine sagde ...

ej hvor dejligt :) det er en rigtig fin stjerne. haha sådan en tur i svømmehallen kan tage pusten fra enhver.

MissMuffin sagde ...

MetteSofie, det er ikke tosset sån at få pakker:)
Knus

Tina, det er ikke værst at få sån en pakke:)
Det var hårs kost igår, men idag skal jeg atter på farten:)

Line, deb passer lige ind her, så den er bar rigtig fin:)
Jaa, jeg synes også den rutsjebane var lige vild nok, men ungerne synes den var sjov, så jeg måtte bide frygten i mig:)