tirsdag den 3. november 2009

Frossenpind..

Der sker godt nok ikke det vilde herhjemme for tiden.
Når vi har spist aftensmad er jeg faktisk klar til at gå i seng:)
Den mørke tid rammer godt nok hårdt! Og så fryser jeg konstant! Jeg har ekstra strømper på og en tyk cardigan oppe på arbejde, men jeg fryser alligevel. Når jeg kommer hjem skifter jeg arbejdstøjet ud med pyjamasbukser og store hættetrøjer, men stadig fryser jeg.. Jeg kunne selvfølgeligt gå ud og tygge i en chili som jeg var dum nok til i lørdags, for der fik jeg godt nok den indre varme frem:)
Jeg fik handlet et par julegaver mere igår, så der er taget hul på projektet. Nu må jeg bar afvente lillebrødrenes ønskeseddel, for det er umuligt at finde på noget til dem. Men de ønsker sig sikkert ingenting:)
Kristian skal hjem til kammeraterne i aften og se en meget "vigtig" fodboldkamp, så når jeg kommer hjem skal Emma lige luftes og så flytter vi ind i sofaen og bliver der hele aftenen:)

9 kommentarer:

Grith sagde ...

Det med at flytte ind på sofaen og blive der synes jeg lyder som en fremragende idé.

håber du snart får varmen.

Mette Lykke sagde ...

Jeg svinger imellem at fryse og være ved at dø af varme, det har nok noget med alderen af gøre..
Så her ligger trøjer og tykke sokker, rundt i hele huset, så jeg lige kan få tøj på, for efter 10 minitter at skulle tage det hele af igen..
Put jer godt i sofaen, dig og Emma pigen...

MissMuffin sagde ...

Grith, nogle gange er det jo bar lige hvad man trænger til:)

Ha en god dag:)

Det kan godt tænkes Mette, men der går nok lige nogle år endnu inden jeg skal tænke på det:)
Emma er altid med på en tur i sofaen, så det skal vi rigtig nyde i eftermiddag:)

Annette sagde ...

Sofaen med en god bog og en dejlig Emma ved siden af er jo heller ikke det værste der kan overgå en. Håber du snart får varmen og kommer på toppen igen.

MissMuffin sagde ...

Nej, det burde være lige til at holde ud- hvis jeg så ik bar falder i søvn:)
Ha en god dag:)

Linebinevaskemaskine sagde ...

altså det der med at tygge i en chili lyder som en skidt pla, men okay det skulle være så sundt siger de kloge mennesker :)

MissMuffin sagde ...

Det gjorde jeg i lørdags Line, jeg ville bar li tjekke styrken i en chili inden den skulle i maden, men det skulle jeg aldrig have gjort. Jeg fik hvertfald fundet den indre varme meget længe:)

Karin Grøn sagde ...

Vores datter har det ligesom dig og da hun nu har tabt sig så hun ikke vejer mere end hun gjorde da hun blev konfirmeret, så er det helt galt. Hun kan kun få varmen ved at tage varme karbad.( Hendes mave fungerer ikke som den skal- det er medfødt men bliver først diagnosticeret nu)En influenza oveni gør det jo ikke bedre
Jeg har gjort et kup hvad varme angår. I Aldi havde de i sidste måned en ulden rullemadras og den virker. Når man lægger sig på den og tager en dyne eller tæppe over så føler man sig som et rigtigt får og man sover iøvrigt som et spædbarn.

MissMuffin sagde ...

Jeg er vidst bar en ganske almindelig frossenpind:)