søndag den 22. november 2009

Gråt, vådt og trist...

Hvor var der trist og kedeligt ude ved den lille kolonihave, slet ikke som i sommers...
Tagrenderne trænger til en rensning, men med al den regn mår det vente til en dag, hvor vi kan gøre det i nogenlunde vejr...
Om 4 mdr. åbnes der til en ny sæson, så vi går og planlægger og snakker lidt om, hvad vi kunne tænke os der skal ske næste år, for havens indretning passer os ikke helt...
På vej derud fik vi ellers noget af et chok! På vej op af en motervejs-afkørsel snurre bilen foran os pludseligt rundt og banker ind i autoværnet!
Heldigvis skete der ikke noget med manden i bilen, men bilen fik nogle ordenlige buler og ridser- men han kørte altså også alt for stærkt, så jeg har ikke så ondt af ham...
Vasketøjer snurrer i maskinen, bilen fik en vask, opvasken er taget, der er handlet så køleskabet er igen fyldt. Nu må jeg hellere få mishandlet den lille stakkels Emma inden jeg går videre med dagens gøremål..

2 kommentarer:

Annette sagde ...

Nu var du forhåbentlig ikke for hård ved guldklumpen Emma ☺
Jeg elsker dine billeder af hende, hun ser bare så dejlig doven ud ☺ ☺

MissMuffin sagde ...

Hun har overlevet Annette, selvom hun vidst nok synnes jeg var lidt ond:)
Hun er også temmeligt mageligt anlagt og bruger meget tid på at sove:)