onsdag den 26. juni 2013

Konkurrence: Vind en "MissMuffins Mini Kogebog"







Jeg kunne godt tænke mig engang at udgive en kogebog, men det er jo ikke bare lige sådan at gøre.
Så i samarbejde med Online Fotoservice udlover jeg i stedet en fotobog udformet af mig med bloggens bedste opskrifter og billeder. Det bliver en fotobog som denne i A4-størrelse med 26 sider, så der skulle hvertfald være plads til 20 opskrifter, måske endda mere..
Hvis du kunne tænke dig at vinde sådan en bog, så smid en kommentar om hvilken opskrift her på bloggen, der er din favorit. Så trækker jeg en vinder fredag d. 5. juli kl. 19.00.

48 kommentarer:

FamilielivPaaBudget sagde ...

Min yndlingsopskrift er helt klart ''Verdens bedste chokoladekage'', netop fordi det ér verdens bedste chokoladekage!
Kagen har jeg lavet mange gange og flere har spurgt efter opskriften og ønsket at jeg lavede kagen til deres fødselsdag. En absolut favorit herhjemme :-)

Frøken Nim sagde ...

Helt klart kærlighedsmad, den er blevet til en fast ret på repetoiret og den er lige god hver gang :)

Anonym sagde ...

Jeg ELSKER alle dine morgenmadsopskrifter. Især dem med yougurt el. lign og lækkert hjemmelavet drys - uhhmm :)

Hilsen Lisa Hansen
lisabelindahansen@yahoo.com

Katrine sagde ...

Jeg vender gang på gang tilbage til banankagen, som både er lavet som kage og cupcakes, med chokolade, uden. Den er altid god, og den har købt mig megen berømmelse i min søns klasse!

Anonym sagde ...

Jeg bager ofte dine burgerboller, altid dobbelt op, de er nemlig også lækre risted om morgenen:-)

vh.

Winnie

Anonym sagde ...

Jeg elsker bare dine brød/bolleopskrifter med surdej, som der bliver bagt meget af herhjemme. Det er bare nogle fantastisk gode opskrifter, uhmm ;-)

FitNizzen sagde ...

Jeg elsker god müsli, så min yndlingsopskrift er: Baronessens hjemmelavede müsli

Hav en dejlig dag
Hilsen Louise

Anonym sagde ...

Helt klart dine daim-muffins :)
Kh Katrine

Anonym sagde ...

Jeg har mange favoritter fra din blog.. Både salater til inspiration, Løgismoses pandekager er et sikkert hit.. Men lige nu er det det nye indlæg med grove nøddeboller, som er super lækre..
Jeg hepper på en kogebog fra din side og vil gerne vinde mini udgaven ;)
Tak for en god blog med både lækker mad og boliginspiration..
Mvh Rikke Andersen
RikkeThorsen86@hotmail.com

Maria sagde ...

Det må da HELT sikkert være pampasstykkerne. Flotte og mørke - og så elsker jeg græskarkerner. ^^
// Maria.

Anna sagde ...

Uhh, der er virkelig mange gode opskrifter! Men jeg er bare helt vild med blomkålspizza, umme num! Og de der vaniljesnurrer med marcipan, dem må jeg også prøve! :-)
håber på at vinde en masse dejlige opskrifter !
Knus Anna
anna-mad.blogspot.dk

Camillen sagde ...

Jeg er helt vild med dine morgenmadsmuffins, de er blevet lavet utallige gange og der ligger altid nogle stykker i fryseren til mellemmåltid :)
Jeg har desuden fundet stort hjælp og inspiration i dit surdejsprojekt :)

Kh Camilla
camillapiil@gmail.com

Elisabeth sagde ...

Det er svært at finde en decideret yndlings-opskrift, da jeg er fan er rigtig mange af dine opskrifter, men jeg elsker din Pulled Chicken Cajun Taco.
En rigtig lækker ret, når det rusker udenfor, og samtidig kan den også bruges når der er sommer og varmt med en masse grønt.

Mette sagde ...

Jeg ELSKER dine "Husets gulerodsbrud", og laver dem altid i en kæmpe, 4 dobbelt portion. Mums.

Lea sagde ...

Rugstykker! Uden tvivl.
Jeg elsker dine brødopskrifter, men det var en klar favorit!

Anonym sagde ...

Jeg følger dig via bloglovin og jeg elsker de opskrifter du har lavet med Pulled chicken! Det er simpelthen genialt når man ikke lige har en fryser som kan rumme én nakkesteg :-) Og så smager det bare af sommer og barbecue :-) vh Maria Kristensen

Nørkle Tøserne sagde ...

Uh sådan en bog vil være skønt at have og bladre i. Til den søde tand skal der jo også være opskrifter. Personligt er jeg vild med mars bar cupcakes.
Mvh Rikke

Piskeriset sagde ...

Det er jo megasvært at vælge! Men jeg kan blandt huske, at du på et tidspunkt lavede et valnøddebrød med øl og honning, som jeg også vil prøve på et tidspunkt - især nu hvor jeg ikke er på lchf ;-)

Kreativt Rod - lige mig sagde ...

Der er mange af dine opskrifter som jeg bruger eller lader mig inspirere af.
Din opskrift på Madeleines vil jeg super gerne få lavet en dag. For kommer til at tænke på min afdøde Mormor - vi fik altid Madeleines hos hende, når vi var på besøg.
Så en bog med en masse af dine opskrifter må da bare hjem til mig :-)

Unknown sagde ...

Helt klart maltbollee med valsede ruggryn. De er så lækre :)

Lotte Boesgaard sagde ...

Jeg stemmer helt klart på Cheesecake brownie! Det er bare det bedste der findes!!!
Held og lykke med at få udgivet en rigtig kogebog!
Kh Lotte Bo

Anonym sagde ...

Din tomatsuppe med mascapone er rigtig god.
Så det må være min yndlingsopskrift.
Kh Charlotte
folmer@posgaard.com

Mette sagde ...

En kogebog udgivet i ét eksemplar - den er jeg med på.

Jeg du'r ikke til at bage så skulle jeg være heldig at vinde skal den helst indeholde et par nemme middagsretter.

Nørkle Tøserne sagde ...

Ihh, hvor vil jeg gerne vinde en kogebog fra din hånd :)
Jeg bliver altid meget inspireret når jeg læser din blog :)
Det er svært at pege en opskrift ud, der er så mange gode ;) din surdejs guide bruger jeg meget og her senest er det dine LCHF opskrifter jeg bruger, FEDT med nogle kommentarer på hvordan maden er, og at ikke alt LCHF er fantastisk ;)
Håber jeg vinder.

Smil fra Anne

Unknown sagde ...

Din surdej :)
Min "Gerda" levede i flere måneder, men måtte desværre lide døden over julen. Udover surdejen har jeg også lavet mange andre af dine opskrifter.

Hilsen en gammel AAU studerende

Pia sagde ...

Kartoffeltortilla... den er jeg personlig helt vild med, så selvfølgelig skal den også være med :-D

Vil super gerne vinde din mini-kogebog

Anonym sagde ...

Min farvorit er helt sikker Grove sandwichboller. Den bages hele året rundt, og bruges både til madpakkerne og aftensmaden.

Men det har nu været svært at skulle vælge, for der er jo flere skønne opskrifter her :-)
Hilsen
Bente Kepp
bentekepp@hotmail.com

Maria sagde ...

Min yndlingsopskrift er helt klart denne lækre spicy wok sag. Jeg laver den med nudler og rigtig hot med masser af chili. Den er på menuen ca. en gang om måneden herhjemme, fordi den er nem, billig, sund, mager, dejlig hot. Mums! Ingredienserne er få og jeg har som regel det meste i hus. Modern comfort food! http://frkmuffinsopskrifter.blogspot.dk/2011/05/parpadelle-med-spicy-thai-basil-chicken.html

PS. Hvor er det sjovt at læse andres kommentarer, der er nogle opskrifter jeg helt klart skal have prøvet. :)

Anonym sagde ...

Av den var svær. Har lavet mange af dine opskrifter - det sidste jeg lavede var fuldkornspandekager med små krydrede deller! Rigtig lækkert;) Men må nok sige din broccolitærte med cheddar:) Dejlig nem og super god! ;)

Mvh Jeanette
SnetteJ@gmail.com

Ditte sagde ...

Sikke en god ide :-) Min favorit er hindbærmoussekagen, som jeg tænker at lave på min fødselsdag i næste måned, gjorde det sidste år og det var et hit! :-) Vh Ditte, dittemus_88@hotmail.com

Anonym sagde ...

http://frkmuffin.blogspot.dk/2013/05/hindbrmuffins-med-marcipan.html

Jeg er helt vild med disse muffins!

- Linnea // linnealarsen@live.dk

Sarah sagde ...

Uhhh der er mange opskrifter der er gode, men lige nu er det cheesecake brownie, fantastisk kage......
Jeg elsker også bare kogebøger :)

Anonym sagde ...

Ej den gad jeg godt at vinde. Flotte billeder og lækre opskrifter er win-win:-).
Det er svært at vælge men må dog sige banankage.

Mvh

Sine

Anonym sagde ...

Jeg prøvede din blomkåls/jordbær salat til skt. hans og den fik meget ros - så det er min nuværende yndlingsopskrift:-)

/Louise S.

Nadia WH sagde ...

Sådan en bog vil jeg da gerne vinde, for synes du har så mange gode opskrifter :-)
Krydser fingre for dig mht. udgivelsen af en "rigtig" kogebog.
Synes det er svært at vælge en yndlingsopskrift, men Pulled chicken cajun taco har jeg lavet flere gange med stor succes.

Karin Grøn sagde ...

Hold da op noget lækkert mad og fine fotos.-- Den vil jeg meget gerne vinde

Gitte sagde ...

Jeg er ret vild med dine burgerboller :-)

Ketty sagde ...

Har først lige fundet din blog, så er stille og roligt ved at læse mig igennem - kan allerede nu fornemme at det bliver rigtig godt :-)

Men en mulighed for at vinde en mini kogebog vil jeg helst ikke lade gå fra mig

Unknown sagde ...

Nu er det jo sværet at vælge, for der er virkelig meget godt herinde, men min ultimative favorit er din pasta med kantareller og serranoskinke - MUMS!!! det er superlet at lave og smager skønt.

Jeg ville i øvrigt elske hvis du udgav en kogebog - men indtil da, vil jeg fortsætte med at nyde alle lækkerierne herinde :)

MVH Chistina

stephanie sagde ...

Det første der lige falder mig ind er din opskrift på lækre maltboller. De er super lækre :-)


vh stephanie
agf_fanen@hotmail.com

Anonym sagde ...

Jeg er vild med dine gulerodsboller! Jeg brugte flere måneder på at udarbejde en opskrift, der smagte som dem fra sallings bager, men det lykkedes aldrig! Så det var helt fantastisk da jeg fandt din opskrift ;) de er PERFEKTE! :)

Anonym sagde ...

Overståede besked var forresten fra Rikke T :)!

Unknown sagde ...

Du har ret: De her pandekager ER bare de bedste! http://frkmuffin.blogspot.dk/2012/10/lgimoses-pandekager.html. Jeg gjorde det, at jeg tilføjede nogle hele blåbær i dejen anden gang, jeg lavede dem. Men de er bare lækre!
Og selvom det er undeligt, var Denne foccacia altså bare god! Jeg lavede den til min chokolade og skumfidus elskende far og han var ELLEvild! http://frkmuffin.blogspot.dk/2012/07/grape-chocolate-marshmallow-focaccia.html
Held og lykke med bogen! :)

Anne Sofie sagde ...

Hov her kan jeg da lige nå at være med, har ellers fulgt med på bloggen længe men var gået glip af dette.

Du lavede engang nogle muffins med bær frosting, en type frosting jeg aldrig selv havde overvejet, men klart en vinder!

Kryder fingre for jeg bliver vinderen, og håber på ellers at se billeder af hvordan bogen udformer sig :)

Kh. Anne Sofie // asdo1988@gmail.com

Helle (Loquacoiuslily) sagde ...

Det må være din rustic potato onion tærte, som jeg efterhånden har lavet maaaange gange. Den er virkelig god og min kæreste elsker den :) Men din pulled chicken cajun er faktisk blevet lidt af en vandreopskrift i min vennekreds, så forstår godt at flere har nævnt den som deres favorit. :)

Home by Bianca sagde ...

Nøjs sådan en fin en ville jeg gerne vinde :) Her er det helt klart dine morgenmads opskrifter der hittet :)

Unknown sagde ...

Min ynglingsopskrift er helt klart ''Rugklappere med solsikkekerner'' de er dejlige sprøde og bløde, mmmh!

Carina Dühr sagde ...

Jeg er kun lige faldet over din blog, og har derfor ikke afprøvet en eneste af dine opskrifter - men hoooold da op, hvor er der mange lækkerier, så en mini "kogebog" ville da være fantastisk at vinde :-)