fredag den 28. juni 2013

Blomster


Jeg elsker blomster og har altid mindst en buket i huset.
Det pynter, giver lidt liv og farve og er man heldig også lidt duft. Friske blomster er dyre og ja, de holder ikke længe, men selvom økonomien er stram, så at det stadig noget jeg prioritere. Ofte er det krysanthenum og nelliker, for de holder godt og længe..
Grønne fingre har jeg ikke, men jeg håber med tiden at få forvandlet haven, så den hele sommerhalvåret kan forsyne mig med blomster. Lige nu prøver jeg mig forsigtigt frem, så det går ikke stærkt, men det skal nok komme med tiden. De par roser vi har plantet og brudesløren vokser hvertfald derud af og har allerede de smukkeste blomster.
Næste projekt skulle da vidst være nogle pæoner, for de er frygteligt smukke!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Skønt med blomster, forsøger mig selv med blomster i haven, men tja det går ikk helt godt. Håber du fik din praktikplads, så du kan nyde ferien med ro

MissMuffin sagde ...

Mine blomter i haven har det heller ikke for godt, men de klarer sig. Jeg fik en praktikplads, men den var ikke en af mine 10 første prioriteringer. Mon ikke det bliver godt nok alligevel..