fredag den 14. juni 2013

Hverdagsglæder

 Søde, danske, saftige jordbær fra Føltved. Fiat'en kender snart vejen derud selv:)
 Måske ikke et spirende venskab, men hvertfald en fælles mission :)
 Ny yndlings-lak. "Lady Like" fra Essie.
 God morgenmad hver dag i gruppearbejdet. Morgenmad og søde uni-piger er et hit:)
 Pæne øl i pæn emballage:)
Vandmelon. Masser af kernefattig, saftig vandmelon!

Dagen idag bliver travl, men helt sikkert en god en af slagsen.
Lige om lidt skal der lige bages nogle boller og så kører jeg nordpå til Frederikshavn og besøger en meget gravid Lotte, der kan poppe hvornår det skal være.
I eftermiddag har jeg en tid ved frisøren og i aften skal jeg i Hjerterummet.
Så der bliver lidt at se til:)

7 kommentarer:

Maj sagde ...

Ha ha ha... Frede ligner nu en der godt kunne tænke sig at være chummy med Dolly, men hun giver ham den kolde skulder og er hard to get ;)

Det er mange skønne hverdagsglæder, lige til at blive glad af! Og sikke en dejlig og travl dag! Hav en dejlig weekend :)

- Maj :D

Mette H sagde ...

Sikke nogle skønne billeder! Og neglelakken er så fin. Jeg ved hvad jeg skal købe i eftermiddag :-)
God weekend i det jyske!

Marian N. Larsen sagde ...

Jeg kunne også LEVE af vandmelon! Haps! Jeg savner danske jordbær - hvis du nu alligevel skal til Frederikshavn, kunne du så ikke sende en pakke danske jordbær med Stena Færgen til mig i Göteborg?

MissMuffin sagde ...

Maj, det er faktisk nærmere Dolly de vil snakke med Frede, men han er en bangebuks og vil ikke..
Der er nemlig mange, små ting og det er værd at huske på:) Go' weekend:)

Mette, tak! En lille forkælelses-gave til sig selv her op til weekenden er nok heller ikke helt dumt:)

Marian, det smager også bare så godt:) Joo, det burde jeg da godt nok lige ha gjort :) Du må snart på besøg i Sæby igen så du kan få nogle danske jordbær- gerne fra Vasen i Frederikshavn:)

Piskeriset sagde ...

Åh danske jordbær - helt sikkert min største juni-pleasure hvert år! Har lige købt en bakke i dag, som rigtig skal nydes i aften :-)

Julia sagde ...

jeg tror så meget på hverdagen! din ser god ud!

MissMuffin sagde ...

Piskeriset, også min:)
Føltved har endda sagt en af deres røde jordbær-boder op en gade fra hvor jeg bor, så det ender da helt galt:)

Julia, jeg tror også på hverdagen, for det er nu engang den der er mest af :)