onsdag den 18. november 2009

Svagheder...

Når regnen pisker ned og jeg sidder i det bløde tøj i sofaen får jeg lyst til en af mine små svagheder: Danonino:)
Yoghurt er det vidst lidt misvisende at kalde sån nogle små sukkerbomber, men som en lille dessert eller eftermiddags-trøst er sån 3 her på stribe altså bar noget af det bedste:)
Christina er heldigvis blevet frisk igen, så vi skal have ordnet hår i aften.
Der er heldigvis masser af den gode suppe fra igår, så nu vil jeg synke lidt ned i sofaen, se lidt serier og måske kigge på lidt lektier..

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Yrrddkkkk.... Hver sin smag ;-)Synes egentlig du har en dejlig smag, og så kommer det her ;-)
Helle

Linebinevaskemaskine sagde ...

haha de smager altså også bare hyggeligt og godt :) specielt den orange og røde. Ja det er rigtig hygge-putte vejr i dag.

Tina kristine sagde ...

Den svaghed kender jeg kun for godt... dejligt at have en artsfælle...hi hi Du skulle prøve at putte en "pind" i og fryse dem..:0)

MissMuffin sagde ...

Helle, alle har vel sine brister, haha:)
Selvom vi spiser en del sundt og jeg går op i kvaliteten, så elsker jeg stadig ulækre, usunde og syntetiske ting:)

Line, den orange er bar for god. Hvis de lavede den på liter-kartoner var jeg nok gået helt til!

Tina Kristine, jeg elsker dem oss frosne! da jeg var lille fulgte der engang ispinde med, det var bar lykken, hehe:)

Ditte sagde ...

Uh ja, de er altså gode! Dejlig syntetiske :-)

MissMuffin sagde ...

Og fulde af sukker:)