onsdag den 22. januar 2014

Evighedskalender fra House Doctor


Kristian er ikke særligt vild med alle mine fine loppefund. Nogle af dem ryster han endda temmelig meget på hovedet af, haha.
Vi har faktisk meget forskellig stil, så når Kristian endeligt ønsker sig noget, som jeg faktisk også kan lide, så er det med at slå til, så kan jeg også få lidt tilgivelse for alt mit gamle ragelse:)
Denne kalender fra House Doctor måtte han bare eje og jeg kan godt lide konceptet. Ja, man skal selv flytte rundt på det hele hver dag, men til gengæld holder den for evigt hvis man nu bliver ved med at kunne lide designet. Til 199 kr. synes jeg hvertfald godt man kan tage chancen:)



I Aalborg er der ikke rigtigt nogle steder at købe House Doctor, så jeg kiggede på nettet. Her var de alle sammen udsolgt. Jeg har før handlet med Joan fra Purestyleliving, så jeg sendte hende en mail og sørme om hun ikke forventede at få dem på lager inden for en uges tid. Heldet var med os, for der gik ikke mange dage før Joan kunne fortælle, at den var kommet hjem.
Så der blev hurtigt sendt bestilling af sted og der kom også hurtigt besked om, at der var en pakke klar til afhentning.
Kan kun anbefale at handle hos Joan. God kundeservice, hurtigt ekspedition, lave fragtpriser, fin indpakning og så følger der altid et fint kort og lidt chokolade med:)
Jeg var endda så heldig, at denne spændende instant-kaffe lå i kassen.
Jeg øver mig jo i at lære at drikke kaffe og det går faktisk fremad.
Måske jeg skal invitere min ynglings-kaffekælling over en dag til test, for hun trænger nok snart til pause fra alle de bøger hun render og laver:)

7 kommentarer:

Linebinevaskemaskine sagde ...

Den er altså også bare vildt fin :) jeg har selv set mig lidt varm på en lækker grå pude fra House Docter derinde.

MissMuffin sagde ...

KØB DEN:)

Joan sagde ...

Hihi den kaffe kom med, fordi du sagtens kan øve på den.. lidt varm mælk i og den smager som Nutella ;)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

OMG OMG: debbelt OMG! Først et OMG til din MEJT fine kalender, som jeg naturligvis er DØD misundelig på...
WOOOW! Hvor skal/står den henne? På kontoret, eller?

Dernæst et MEGA NICE OMG til kaffen, som du naturligvis BLIVER NØDT TIL at invitere din yndlings-kaffekælling på ;) JEG KOMMER! :D For ja, du har ret - jeg er brugt op og trænger VIRKELIG til kaffe og dit dejlige samvær <3

Stik mig en dato, og jeg kommer straks forbi du skønne kvinde i det blå hus :)

MissMuffin sagde ...

Joan, jeg tænkte nok den smagte af Nutella! UHM! Jeg glæder mig!

Kristine, er den ikke fin? Den er også lige dig:) Den står i spisestuen lige nu, men planen er vidst at den skal på kontoret når jeg får taget mig sammen til t gøre noget ved det...
Ja, gør jeg ikke det? Hvad med en dag i næste uge? Jeg har fri hele ugen og har kun planer tirsdag og torsdag eftermiddag..

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Ja den er nemlig LIGE MIG :) Men ak ja. Jeg bliver simpelthen nødt til at begrænse mine indkøb, indtil jeg kommer i hus. Jeg kan jo satme ikke have alle de sager i vores lille hybel ;) Men have den, DET skal jeg da, på et tidspunkt :)

Ååååh næste uge er godt nok en smule presset for mig. Så skal det være i weekenden? Evt. lørdag eller søndag formiddag!? :)

MissMuffin sagde ...

Kristine, så må du ha ryddet op i noget af det så der bliver plads til nyt:)
Hmm.. Weekenden er ikke god for mig. Lørdag skal jeg spise brunch med Kristian og søndag forventer jeg at have det meget, meget dårligt:)