mandag den 20. januar 2014

To-do i ferien

Når jeg har ferie, så bruges den sjældent til at lave ingenting i. Der er altid masser af ting på programmet, som jeg ikke når i hverdagen eller weekenden. Især af den "kedelige slags". 
De næste 14 dage har jeg ferie, kun afbrudt af 2 undervisningsdage, så det er lige til at holde til. Der er en masse praktisk på programmet, men jeg vil også forsøge at planlægge lidt afslapning og masser af hygge med gode venner. Ja, den slags skal helst planlægges for at det sker:)
I dag starter den med besøg af to af mine ældste veninder til morgenmad. Jeg havde lovet syndig kage, men skidtet gik fuldstændig i vasken i går! ØV! Så nu håber jeg de tilgiver mig og kan nøjes med pandekager :)



  • Rydde op og indrette vores kontor.
  • Lave oversigt over vores udgifter og undersøge om forsikringer, el mm. kan gøres billigere.
  • Hente min nye vinterjakke, der har været en tur til skrædder.
  • Aflevere mine vinterstøvler til skomand, for de er gået op i syningen.
  • Rengøre køkkenskabene igen! Har desværre haft en pose mel med mider i med hjem(ADR!), så det har været en hård kamp at få dem ud af mine gamle skabe. Nu skal der lige følges op for at se om det er lykkedes og om der skal smides mere mel ud(ØV!).
  • Rydde op i både mit og Kristians tøjskab.
  • Tørre fodpaneler, døre og dørkarme af i hele huset.
  • Tilbringe en hel dag i sofaen(udover gåturene) med Sex and The City.
  • Rydde op i vaskerummet udenfor.
  • Købe perlehyacinther- min forårsfavorit!
  • Lave endnu en omgang fuglekager til de små fugle i haven, for de fryser nok i tiden.
  • Gå ekstra lange ture med hundene.




Ja, så er de 14 dage nok også gået, for der er også indlagt flere besøg og gæster i de 14 dage, ligesom den almindelige rengøring, madlavning og tøjvask også skal passes.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Elsker lister. Sjovt at følge med i hvad der står på din :)

MissMuffin sagde ...

Jeg elsker også lister :)