mandag den 12. marts 2012

Fødselsdagsgaverne:)


Jeg fik simpelthen så fine fødselsdagsgaver, at de fortjener sit eget indlæg.
Nu har jeg jo egentligt først fødselsdag om en måneds tid, så det føles ekstra godt at få gaver allerede:)


 Der var gaver til mit kage-hjerte. Smukt lille fad fra Pillivuyt, som jeg er ret så vild med. Jeg kender ikke den serie, men den skal da lige undersøges nærmere!
Der var også tøsede muffinsforme, blomsterudstikkere og et gavekort til specialkøbmanden:)

 Jeg har jo fået noget for dansk keramik på det sidste, så kanden fra Anne Blacks serie "Black is Blue" og det flotte Mega Mussel fad er bare lige mig!
Det er ikke lige sån noget, som jeg går ud og køber selv, så det er dejligt at få som gave.

Jeg fik også lidt, at det, der glimter:)
Lige siden jeg så de smukke ringe fra Skagen Smykker på Line og Bittens fingre vidste jeg, at dem måtte jeg også bare eje, så de kom på ønskesedlen.
Jeg fik 2 i rødguld, så den ene skal lige byttes til en af de andre flotte ringe i serien, der kan minde om en lidt mere eksklusiv og simpel version af Spinning Rings.

15 kommentarer:

KageKonen sagde ...

Sikke skønne gaver. Jeg er vild med ringene. Har du et link til, hvor de kan købes??

Marianne

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Okaaaay, så tror jeg da nok lige der var nogen der blev lidt forkælet der, hva? :) SIkke nogle skønne gaver søde.

MissMuffin sagde ...

Kagekonen, mega skønne gaver:)
De kan købes på Skagen Smykkers hjemmeside og sikkert også i de fleste guldsmede- mine er købt i Salling:)

Kristine, det var der nemlig:) Rigtigt skønne gaver!

Kathrine sagde ...

Sikke nogle fine gaver du har fået :)

Camilla sagde ...

Sikke nogle skønne gaver :o) Jeg er helt vild med det Pillivuyt fad, det er mega sødt :o) Øv, hvorfor er der en milliard måneder til jeg skal har fødselsdag?!?!

MissMuffin sagde ...

Trine, jeg er også ret tilfreds med høsten:)

Camilla, det er en virkeligt skøn serie, men jeg har ikke set den i butikkerne- man kan dog finde den på hjemmesiden:)
Jeg blev hurtigt enig med Lotte(som jeg fik den af) om, at den lige passede til en lille tærte til mig og hende:)

Kirsten sagde ...

Flotte gaver ;-) ikke dårligt, og så endda kan se frem til gaver endnu engang om en måneds tid... ;-)

MissMuffin sagde ...

Kirsten, det er nemlig ikke så dumt, men til den tid får jeg nok bare ikke helt nær så mange pakker som i lørdags:)

Piskeriset sagde ...

Sikke en skøn høst - og god idé med at sprede fejringen over flere måneder, hæhæ :-D

Anne sagde ...

Ih nogle skønne gaver :)
Fadet har jeg ikke set før, men det kunne snildt komme på en ønskeliste til november og ringene har jeg også kigget på længe, de er så smukke! :)

Håber du havde en dejlig aften med pigerne :)

Lea sagde ...

Sikke nogle fantastiske gaver..!
Jeg er især fuldstændig vild med din keramikkande og de SKØNNE ringe!

Linebinevaskemaskine sagde ...

Nu er vi ringveninderOG veninder! jeg har holdt det søde fad i armene mange gange :) det er så fint. jeg har set det både hos kop og kande og bahne

Linebinevaskemaskine sagde ...

Hov skoveninder ;)

MissMuffin sagde ...

Piskeris, det burde man gøre noget mere i, når man er vild med at få gaver:)

Anne, fadet er super smukt, ligesom alt andet fra Royal Copenhagen- vinder jeg i Lotto skal jeg ha rigtig meget af det. Ind til da nøjes jeg bare med at ønske mig nogle af de smukke serveringsdele.

Lea, kanden er også super smuk. Normalt er jeg slet ikke til keramik, men alt hvad Anne Black laver er lige mig og kanden bliver ikke det sidste, der skal her hjem og bo:)

Line, vi er også ørerings-veninder, for jeg købte jo også de øreringe fra Pilgrim du har. Du er så god til at finde flotte smykker!
Køb li fadet ik, så kan vi også være fad-veninder, haha:)

Linebinevaskemaskine sagde ...

nåh ja ;) det skal du ikke sige to gange!