torsdag den 16. juni 2011

Torsdag og stadig syg...

Så fik jeg endeligt liv i vores internet igen!
Det vidste sig at være vores trådløse router og ikke alt muligt andet, det var galt med- typisk at jeg først opdager det til sidst:)
Jeg er hjemme idag, for jeg må nok bare indse, at jeg ikke er frisk nok til arbejde endnu. Efter igår er jeg endnu mere forkølet og har igen kriller i halsen. ØV!
Jeg ligger mig bar på sofaen igen sammen med mine kleenex...

Madlavningskurset igår var fint nok, meget stille og roligt.

Det var første gang, at det blev afholdt, så det var nogle meget nemme og ganske velsmagende retter vi fik lavet; squash- og gulerodsfrikadeller, raita med mynte og koriander, tabalouh med krydderurter og forskellige nødder og en rigtig lækker rødbedesalat med æble.
Instruktøren er vildt sød og helt nede på jorden, så jeg tager også med næste gang hvis det passer i kalenderen.
Når jeg skal træne næste har jeg lovet at ta nogle af mine vegetar-kogebøger med, så hun kan samle ny inspiration til hvad vi skal lave.

7 kommentarer:

Dorte sagde ...

Lille fjols;) Det tager næsten ligeså mange dage, at komme ovenpå, som du har ligget syg!! Især når du har haft feber - såe ta du bare ugen ud og se at komme ordentlig på benene igen ikk ;)Go bedring til dig,,,

Heidi sagde ...

Mmm det lyder lækkert med en rødbedesalat - er det en opskrift du deler ud af? :O) Og rigtig god bedring, det lyder som noget af en omgang :O/

MissMuffin sagde ...

Dorte, jeg har simpelthen bar ikke 2 uger til at være syg i / komme mig i, så jeg satser på at idag er nok...

Heidi, der var ikke en masse opskrift på den, men jeg skal prøve:
Tror det var 2 groftrevne rødbeder(rå) blandet med 1 æble i tern, en lille smule presset hvidløg og urtesalt, der blev rørt op med lidt græsk yoghurt..
Meget nemt og enkelt:)
Lidt ristede nødder på toppen ville ikke ha været værst!

Malene uden R sagde ...

Håber snart du kommer ovenpå igen. Det er så træls at ligge syg :( Jeg ligger også selv herhjemme for tiden.

Heidi sagde ...

Alletiders - mange tak for det! Det lyder super lækkert, og skal helt sikker afprøves en dag :O)

Piskeriset sagde ...

Det som Dorte sagde - og kan du så se at blive rask ;-)

*krydser fingre for snarlig bedring*

MissMuffin sagde ...

Piskeris, tro mig, jeg prøver alt det jeg kan!