mandag den 20. juni 2011

En ny mandag...

Så er det en ny uge på arbejde igen, men kun med 3 arbejdsdage til mig- og så har vi li en uges sommerferie begge 2!
Det gik li op for mig her i weekenden, hvor skønt er det måske ikke lige:)
Det bliver så en lidt travl uge, både herhjemme og på arbejde.
Udsalget starter idag, så der kommer mange mennesker i Salling...
Kristian er nærmest ikke hjemme den her uge, så jeg har lavet en masse aftaler med mine dejlige veninder, for den slags aftaler kan man ikke få for mange af!
Så der bliver nok at se til, men jeg er heldigvis også ved at være nogenlunde frisk igen..
Så jeg skal også igang med at træne igen og så er der noget rengøring, der lige skal kigges på, for jeg har ikke fået lavet ret meget andet end støvsugning og vasketøj den sidste 1½ uge, så jeg skal nok li ha gået det hele igennem.

5 kommentarer:

frk. sveske sagde ...

Ja, så blev det mandag igen igen.
Snyd, I har sommerferie lige om lidt. Jeg glæder mig bare til en forlænget weekend (fri mandag og tirsdag i næste uge).
Go' mandag!
- frk.sveske
(frksveske.blogspot.com)

restauranter i København sagde ...

Jamen så er mandagen jo lige til at overkomme, når det kun er en 3 dages arbejdsuge :)


Hilsen

Alec
http://y-1.dk/

MissMuffin sagde ...

frk. sveske, forlænegt weekend er nu heller aldrig dårligt!

Alec, alle uger burde være sån:)

Cæcilie sagde ...

Nice. Jeg har eksamen i morgen; så er der dømt sommerferie. Kan ikke vente:) Du må vise os hvad du har købt på udsalg senere:)

MissMuffin sagde ...

Cæcilie, du har nok en dejlig lang sommerferie forude:)
Jeg fik godt nok købt en ting igår, men det var ikke på udsalg- men da jeg arbejder i Salling får jeg 20% på alle mine køb..