onsdag den 30. marts 2016

Små Glimt

Min nye favorit- den smager sååå godt! Men den fås selvfølgeligt kun i Menu, så det er kun når jeg lige har bil og kan smutte den vej, at der findes sådan et par bøtter i mit køleskab.


Lilo, som jeg passede for nogle uger siden..
Oprydning i grøntsags-skuffen betyder juice i køleskabet.
Jeg elsker især rødbede og selleri i min juice, men lidt æbler og gulerødder skal der til for det ikke smager for grønt..


Min seng! Jeg har virkeligt et godt sovehjerte lige i tiden og elsker mit soveværelse, der er blevet fint og fimset- og fyldt med planter...
Morgenmad- næsten hver dag med æg, så jeg savner virkeligt mine hønsedamer!
Heldigvis ved jeg, at de har det rigtigt godt og de nye ejere af Olivia er stadig glade for både hus og høns..

Nyt yoga-gear! Jeg er lige så stille ved at komme i gang igen sammen med en veninde, men vi bliver lidt for ofte udfordret af vores kalendere..

Ingen kommentarer: