fredag den 12. marts 2010

God service..

Jeg elsker god service.
Tidligere har jeg arbejdet i Salling og i Sonofons kundeservice, så jeg ved, at det kan kræve enormt meget dyrebar tid og kræfter at yde god service.
(Og hvor mange irriterende kunder der ikke fortjener den!)
Som en ivrig shopper, så ved jeg også, at god service ikke er en selvfølge, så jeg bliver altid ekstra glad, når jeg synes jeg bliver behandlet godt.
Som idag, hvor min sure blomsterdame pludseligt smilede, havde lak på neglene og strålede som en sol. Måske en forårsforelskelse havde ramt hende?

Kristian og mig bruger begge voks i håret hver dag og helst idHAIR.
Vi bestiller gerne på denne side, hvor der er enormt hurtig levering og priserne er til at have med at gøre.
Da vi bestilte for 14 dage siden kom pakken dog ikke som ventet.
Den bliver altid sent til Kristians arbejde, men ingen pakke var dukket op.
Lidt mystisk, men der blev straks sendt en ny pakke til Kristian.
Igår dukkede den første pakke så op på arbejdspladsens postservice, hvor den havde gemt sig mellem noget andet.
Kristian kontakter derfor manden bag siden og ber om et kontonummer eller girokort, for så ville vi selfølgeligt betale for den første levering også, for det var jo vores skyld, de havde jo sendt afsted som aftalt.
Men nej, manden bag siden mente ikke det var vores skyld, så vi skulle bare beholde pakken.
Så 2 gratis voks og en shampoo fik vi lige oveni handelen, det må siges at være god service...
Der kommer vi helt sikkert også til at handle igen:)

6 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Årh hvor lækkert! God service kan også bare redde min dag, ved hvor meget et lille smil eller en flink kommentar kan gøre underværker for folk der arbejder i service-faget :)

Irene E. Jensen sagde ...

Det var da en dejlig service! Og det har det lige gjort mig opmærksom på siden, for med den oplevelse må det da prøves :) Så det gavner dem jo også med lidt reklame. Tak for link! Er også vild med idHair, selvom mit efterhånden er ved at blive for langt til "voks frisurer" :P

MissMuffin sagde ...

Trine, det kan det nemlig- også når man som konsulent føler man har givet en god service:)

Raenne, det må man sige.
Siden er rigtig god, ofte har vi haft produkterne 1 dag efter, det må siges at være hurtigt..
Så jeg håber da at han får lidt ud af rosen:)
idHair er godt, også fordi det er til at få ud af håret igen. Nogle gange når jeg bruger mudwax kan mit hår ikke blive rent igen, det kan jeg ik klare! Så det bruges kun når jeg virkeligt skal ha håret til at sidde...

Garn, hund & kat sagde ...

Ej hvor godt :-)

Piskeriset sagde ...

Fantastisk service! Det er man ellers ikke vant til herhjemme :-D

MissMuffin sagde ...

Nej, men må også tilstå at manden bag siden hedder vidst hedder Murat, så det kan være han har en lidt anden kultur om hvad god service er:)