torsdag den 13. maj 2010

Duften af fridag..

Duften af Kristihimmelfart er duften af våd jord og kanelsnegle:)
Vi har været ude at gå morgentur, for trods det våde vejr var Emma helt overstadig og nød det. Så nu ligger der et styk meget våd hund pakket i håndklæde og snorksover, mens jeg i fred og ro har nydt mit rundstykke..
For jeg faldt selvfølgeligt i, da jeg kom ud og duften af kanel og søde sager fyldte luften i hele nabolaget..
Kolonihavevejr bliver der hvertfald ikke idag, for alt er bar vådt og der kunne godt se ud, som der kommer mere af den slags vejr i løbet af dagen.
Så det bliver nok bar til lidt rengøring og så kommer Nicole og Nina til aftensmad, hvor vi skal have noget lækkert med laks. Så uanset vejret skal det nok blive en god dag:)

6 kommentarer:

Miss Midtjylland sagde ...

Det er altså også rigtig dårligt planlagt at der lige skal være dårligt vejr i dag - der er SÅ mange ting, der skal laves udenfor, og vi har ikke tid i weekenden, så det skulle helst være nu - det er bare lige vel vådt at luge og slå græs når der er så vådt! Så jeg tror bare vi får hentet et par trailerfulde flis og så krydser vi fingre for at det bliver tørt over middag!

MissMuffin sagde ...

Du er optimistisk:)
Vi får heller ikke tid i weekenden, for vi skal også til bryllup på lørdag, så det bæiver max en lille tur søndag. Så irriterende!

Miss Midtjylland sagde ...

Jeg tror det er den helt store bryllupsweekend jeg kender SÅ mange, der skal i kirke på lørdag. Vi skal også - måske ikke den fedeste måde at fejre vores egen 11 års dag, så det må vi nok gøre en anden gang - vi skal helt til Fyn, så søndag er næsten også røget - og der skal Frida på første parredate - så ingen have til os søndag :-)

Garn, hund & kat sagde ...

Vejret kan ikke ændres. Nyder at det regner og at jeg kke kan lave noget som helst. Ren afslapning med hundene.

Så våd Emma da blev, og så glad hun ser ud :-)

MissMuffin sagde ...

Afslapning er heller ikke det værste, så det har vi også brugt dagen idag på- venter dog li pt på at gulvene tørrer, så jeg kan komme videre med bad og madlavning, for jeg får jo gæster..
Emma bliver altid vildt overstadig når hun bliver våd, så hun nød det!

Ms Confashion sagde ...

Hvor er du heldig at have en hund, der gider ud i regn... min, han vil ikk!!! Han hader vandpytter, OG at blive våd - han går faktisk nærmest og slæber kæben henad vejen med hængeører und alles, hihi... men han skal jo lissom luftes!
/xxx Nete