tirsdag den 28. september 2010

Direkte linje..

Sabina Thomsen: Jeg ville ønske der var tlf i himmelen, så jeg lige kunne ringe til dig og høre din stemme. Jeg tænker på dig idag, men det er ikke noget nyt. Tænkte på dig igår og dagen før det. Jeg tænker på dig i stilhed, siger ofte dit navn. Alt jeg har tilbage er et minde og et billede i en ramme. Kopier denne, og sæt den i din status, hvis du har nogen i himlen, som du savner ♥

Sådan lød min status på facebook igår, ligesom hos mange af mine venner.
Jeg er ellers ikke meget til den slags, men lige den her korte tekst synes jeg var utroligt rammende.
Vi har vel alle nogen vi savner deroppe.
Jeg har.

7 kommentarer:

Sofie Maria sagde ...

Åh den ramte godt nok også lige i mit hjerte og fik mig til at tænke og savne (igen igen igen) ham jeg lige har måtte sige farvel til.

God dag

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Ja! den giver helt klart en lyst til at være sammen med dem man har mistet.
Savner min far meget, han var mit et og alt.
Knus Susi

Piskeriset sagde ...

Sådan en tekst rammer virkelig min beskyttertrang over for folk, jeg holder af. Jeg er alt for emo til ikke at blive berørt af sådan en tekst... :-)

Madame sagde ...

Jeg synes, det er meget smukt - der er forfærdelig mange, jeg savner, og som jeg gerne ville have telefon til ...

MissMuffin sagde ...

Sofie Maria, jeg savner også en..

Susi, heldigvis har vi minderne at se tilbage på, det hjælper altid lidt..

Piskeris, jeg er også blevet enormt blød de sidste år, så måtte også lige knibe en tåre både igår og idag:)

Madame, det ville være dejligt hvis det var så nemt, men man må jo håbe på, at man mødes igen en dag..

VillaVillaKulla sagde ...

Nåeh det var godt du også kunne bruge den søde. Jeg savner virkelig også en person i mit liv, jeg ville give alt for at kunne ringe til hende igen.
Knus.

MissMuffin sagde ...

Jeg synes det var en rigtig sød tekst Lotte- vi ved vidst os godt hvem hinanden tænker på...