mandag den 20. september 2010

Uhm...

Der er altid tid for risengrød, så idag har vi nydt en kæmpe portion..
Vi spiste rub og stub, så der bliver ikke til klatkager imorgen..
Selv Emma fik en lille klat som hun fornøjet smaskede i sig:)
Vi spiste tidligt, for vi skulle li den tur i Bauhaus efter lysstofrør til køkkenet og en ny dørklokke.
Jem&Fix ligger godt nok ikke så langt herfra, men jeg HADER den butik: dårlig service, dårlig service og dårlig service er det eneste man kan sige om dem!
Så hellere kører helt ud til Skalborg... Desværre gad Kristian ikke med i Ikea:P
Nu har jeg fået fint, hvidt lys i køkkenet, så håber mit kamera bliver gode venner med det:)

4 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Jeg elsker argumentet med lyset og madbillederne - det var lige noget, jeg kunne finde på at sige til gemalen! :-D

MissMuffin sagde ...

Piskeris, blev faktisk helt pinligt berørt over mig selv, men det er altså vigtigt!
Ingen gider kigge på dårlige madbilleder..

Mariehønen Evigglad sagde ...

Årh jeg vil også lave risengrød snart :-) Tak for ideen:-) Nu kan man også snart forsvare at lave det, da det jo er blevet lidt koldere i vejret ;-)

MissMuffin sagde ...

Vi spiser risengrød heæe året rundt, for det er helt sikkert en livret herhjemme:)