mandag den 8. november 2010

Mandag igen...

Så er endnu en weekend forsvundet før jeg nærmest har opdaget det.. Suk...
Man burde ha noget mere weekend, eller onsdags-fri:)
Vi fik afleveret pakken til Aldijana ved den bosniske chauffør igår, så nu er der ikke andet at gøre end at vente spændt på om hun modtager den...
Kristian var ret overrasket over hvor mange pakker der faktisk lå i lastbilen, men der var også mange..
I aften er der madklub/fødselsdag hos Sofie, så jeg skal heldigvis ikke tænke på at få lavet mad idag:)

4 kommentarer:

Maiken sagde ...

Hej Sabina

Jeg har adopteret en familie, og venter spændt på at få nogle oplysninger fra foreningens formand!

Tak for inspiration!

Knus Maiken

Gitte sagde ...

Kære Miss Muffin. Vil egentlig bare sige, at jeg er vild med din blog, og ikke mindst dine opskrifter med dertil hørende kommentarer. Hver gang vi skal have gæster, kigger jeg lige, om jeg kan bruge en af dine opskrifter. Vi skal have gæster på lørdag, så ......... :-) Med hilsen fra Gitte

MissMuffin sagde ...

Hej Maiken

Det er jeg bar rigtig glad for at høre! Kirsten er rigtig sød om som regel også rigtig hurtig til at svare.

Glæder mig til at høre meget mere om det!

Knus Sabina

MissMuffin sagde ...

Hej Gitte

Tusind tak for de søde ord, de varmer helt sikkert på sån en kold vinterdag:)
Tror desværre ikke der kommer en masse spændende madlavning denne uge, men jeg håber alligvel at der gemmer sig noget i arkivet du kan bruge:)

Mange hilsner fra Sabina