søndag den 23. marts 2014

Urban GreenHouse

En af de ting jeg forelskede mig ret meget i på FoodExpo var de her små drivhuse på hjul. Perfekt til en stor altan, tagterrassen, gården eller en lille have, hvor man gerne vil dyrke en lille smule grønt, men hvor der måske ikke er plads til så meget. Selv i min lille have vil det være oplagt, for der er ikke plads til et drivhus uden at alt for meget af græsplænen skal ofres. På FoodExpo var de stylet med lækre krydderurter, stearinlys, bløde puder osv, så det var både et drivhus og et lille hyggeligt opholdsrum.
De er ikke billige med prisen på 19.000 kr, men derfor kan man godt ønske sig sådan et:)
Se mere på hjemmesiden.

8 kommentarer:

loppemor sagde ...

uha det er fint :) måske man kunne lave et selv :) ville passe så fint ind på min tresse, mit drivhus gik til i stormen (øv øv) og da vi bor til leje er der ikke noget der dækker.

Camilla sagde ...

De er bare SÅ fine :o) Jeg ville også elske et i min have, selvom jeg nok i virkeligheden ville have et der var lidt større. Men de er så søde, at jeg alligevel gerne ville eje et :o)

Meeen med den pris er der vist ikke helt plads til et i budgettet!

Agnethe - about a girl sagde ...

Ahmen hvor er det dog fedt! Sådan et vil jeg også eje.... hvis jeg lige havde en mindre formue altså...
Men hmmm gad vide om man ikke selv kunne lave sådan et ud af genbrugsmatrialer (hvis man har sådan nogle til rådighed og tiden til at gøre det ;) )
Flot er det altså :D

MissMuffin sagde ...

loppemor, ja er det ikke fint? Tror godt man kan lave et selv hvis man er lidt handy- det er jeg altså ikke :)
Øv med jeres drivhus!

Camilla, du skal da have et rigtigt stort et så du kan forsyne hele mafiaen med agurker og tomater :) De er nemlig rigtigt søde, men også lidt heftige i pris :)

Agnethe, det er så fedt. Virkeligt en fin lille hyggekrog! Jeg tror godt man kan lave et selv til rimelige penge, men det kræver en handymann. Sådan en har jeg ikke :)

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

Superfint, meeeen 19.000! Det er da langt ude i skoven ærlig talt...

MissMuffin sagde ...

Tante Sød, det er en lille smule vildt ja :)

Lisa sagde ...

Hold da op, de må skrige af grin hele vejen til banken...

Præv at gå ind på Harald Nyborgs hjemmeside og tjek deres halve og hele drivhuse... man kan jo købe et "Væg-drivhus" til en brøkdel af prisen!

Og du vil blive SÅ glad for at kunne hente friske tomater i haven!

MissMuffin sagde ...

Lisa, jeg tror også der må være en god fortjeneste:)
Jeg har desværre ikke selv plads til hverken vægdrivhus eller alm. drivhus i min lille have, så en mobil løsning ville være fin. Jeg satser dog på at kunne dyrke lidt frilandstomater i en lun krog :)