lørdag den 9. januar 2016

Pif Paf Puf

Er den puf ikke bare perfekt sammen med min sofa og det lækre tæppe?
Kassen under sofaen er til fjernbetjening, Ipad, opladere, håndcreme og alle de andre ting der ellers ender med at ligge og flyde..



Mit sofabord blev købt før jeg overhovedet havde fundet lejligheden og sofaen, men jeg vidste at jeg ville blive glad for det lille rullebord, da jeg så det på loppemarkedet. Det passer bare ikke så godt sammen med min meget lave sofa. Jeg kan ikke rigtigt finde ud hvad det så skal være...
Indtil Kristian kom hjem med den her puf, som han have købt på udsalg til sin egen lejlighed. Jeg kan desværre ikke overbevise ham om, at han skal lade den blive her og den har- på trods af udsalg- også en ret heftig pris. Så jeg kan ikke bare lige købe en magen til.
Den er bare så fin! Er der mon nogen af jer der ved hvor man kan få en tilsvarende- eller lidt mindre- læderpuf i samme farve til en rimelig pris?
Eller måske du bare lige har set det perfekte sofabord til min lave sofa?

11 kommentarer:

hulebo sagde ...

Sofaborde er svære - mit er faktisk mine forældres allerførste bord. Et kvadratisk stålbord med en facetslebet, røgfarvet glasplade. Total retro, men smukt (synes jeg) og det dominerer ikke stuen, som jeg ofte synes de store træborde gør. Håber du finder noget, du bliver glad for. Og ja, puffen er virkelig smuk :)

Unknown sagde ...

Hvad med 2 eller 3 træstuppe sammen som små sofaborde? Du kan jo selv bestemme højden og kan sikkert fåes til en meget rimelig pris. Jeg tog en stor træstup (bøgetræ) og afbarkede den, den bliver brugt som ekstra lille sofabord når vi har gæster, da vores " rigtige" sofabord ikke er så stort.

Marie sagde ...

Jeg ved ikke hvad du synes er en rimelig pris, men jeg faldt over denne: http://m.luxoliving.dk/house-doctor-puf-soft-brick/
Den ser lidt mindre ud, men mon ikke den kunne bruges alligevel? :)

MissMuffin sagde ...

hulebo, ej hvor hyggeligt. Så er der også en fin historie bag bordet :)

Helle, det var ikke en helt dårlig ide. Men skal de ikke stå til tørre før man kan tage dem med ind?

Marie, jeg kan ikke se den? Jeg prøver at lede lidt videre :)

Marie sagde ...

http://www.luxoliving.dk/house-doctor-puf-soft-brick/
Måske var det fordi at linket var til deres mobilside. Prøv det her link. Det virker ved mig. :) Men den ser rigtig lækker ud den puf til din sofa.

Unknown sagde ...

Min træstup har bare tørret inde i stuen efter jeg havde afbarket den, dog har jeg sat filtdutter i bunden. Man kan jo også sætte nogen små (færdigkøbte) ben under, eller hjul.

Anonym sagde ...

De er ikke så store, men prisen for en puf i ægte skind, er meget fair synes jeg. Måske de kan bruges - evt med et flod fad oven på, hvis der skal stå drikkevarer på den :) Mvh Helle http://moroccan-decor.dk/product/marokkansk-puf/

MissMuffin sagde ...

Marie, nu kan jeg se den- den er super flot med også til en flot pris :)

Helle, ok. Det vil jeg overveje så. Tak for ideen :)

Anonym, de er nok lige små nok, men jeg synes de er vildt flotte!

Laura sagde ...

Har du kigget på dba og guloggratis? - måske du kunne være heldig at finde noget lignende der. :)

Naya sagde ...

Hej! Superflot puf - hvor er den fra og hvad er dyr? :-)

Anonym sagde ...

Hej - skriv endelig til mig på mobil 22650164, hvis du vil af med din læderpuf - den er udsolgt og kan ikke finde den nogen steder :0)
mange hilsner Sofie