fredag den 7. december 2012

Gode gaver til køkken-nørden:)

Her er mit bud på gode gaver til køkken-nørder som mig, hvis du nu lige står og mangler en gave til sådan en:)
Nogle af tingene har jeg selv:
  • Kogebøgerne "Suveræne Salater Året Rundt" og "Jagten på den gode smag". Smukke, brugbare og god hygge-læsning!
  • Et lækkert skærebræt i akacietræ, som jeg nu mest bruger til servering, for det er for flot til andet.
  • Ostebrættet fra Rosendahl. Såå fint og perfekt til ost, pålæg osv.
  • KitchenAidén. Min største køkken-kærlighed ever:)
Andre ting kunne være lækre at have:
  • Den seje brødkurv med indbygget "hul i midten". Smukke brød rocks!
  • Flot skål fra Royal Copenhagen. Ville pynte så fint herhjemme:)
  • Jeg elsker min store stegegryde fra LeCruset. En af de små er højt på ønskeseddelen- gerne i en af de nye farver.
  • Börner Mandolinjern. Jeg skal have fat i et mandolinjern, så jeg kan lave flotte grøntsager!
  • Microplane rivejern. Jeg har et fint og ønsker mig et groft. Men ville nu ikke gå afvejen for hele dette fine sæt, for det er godt køkkengrej.

4 kommentarer:

Marian N. Larsen sagde ...

ja tak jeg ønsker mig også rivejern og andre dejlige køkkensager! Gode tips!


God weekend!

Anonym sagde ...

For mange år siden købte jeg den store Oxo-salatslynge i USA. Den bruger jeg til alt muligt, hakket grønkål og salat, persille og porrestykker og bønner til fryseren - der er ingen ende på, hvor opfindsom man bliver med sådan en.
Elsebeth

Maria sagde ...

Super fin samling af ønsker.
Det er også sådanne nogle lære ting og sager jeg går og ønsker mig.

http://nilssonsambrosia.wordpress.com/

MissMuffin sagde ...

Marian, de rivejern er også super lækre:)

Elsebeth, det er dejligt med gode sager.

Maria, det er også rigtig gode ting:)