lørdag den 8. december 2012

Soveværelset

Vi fortsætter rundvisningen i huset med soveværelset:) 
Vores soveværelse er ikke ret stort, men her er plads til min fimsede seng fra Ikea, 2 sengeborde, et stort tøjskab, en kommode og en hundekurv. Det er så også det, som vi hr brug for og ikke mere:)
Vi mangler lige at finde nogle sengebordslamper og så et tykt, blødt tæppe til gulvet.
Puderne her ligger der kun midlertidigt, for jeg har nogle andre puder, som jeg bare lige skal have lokket Sofie til at sy noget betræk til.
 Hatteæske fra Margit Brandt - købt i Bahne.
Indeholder mormors de hjemmestrikkede strømper og futter:)
 Komoden er fra Ikea og indeholder det meste af mit tøj.
 Jeg har mine parfumer, smykker og nogle af mine clutch'es til at stå fremme.
Et lille tip er, at placere parfumerne på en bakke, for så roder det nemlig ikke så meget:)
 Jeg har købt 2 gamle taburetter i den fedste butik ReUse her i Aalborg.
De skal lige slies ned og have en klat maling, min lige nu har jeg fået nok af malerarbejde:)
 Ude i den lille gang foran soveværelset er der bygget en gammel bænk med opbevaring under.
Her ligger Frede gerne og snorker- han er vidst også lidt sur her fordi jeg forstyrre:)
Her skal madrassen lige have et nyt betræk og en ordenlig bunke puder engang.
 Udover det store skab og kommoden er der også lige et lille stykke med forhæng.
Herunder gemmer jeg tørklæder, tasker og hvad piger nu ellers får slæbt en masse sammen af:)


5 kommentarer:

Merete sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud hos jer. Ved du at din parfume kan miste sin duft ved at stå fremme i lyset?

MissMuffin sagde ...

Ja, om min neglelak kan udtørre ved at have det for varmt osv. Jeg har hørt alle "skrækhistorierne", men det tager jeg mig ikke så meget af, for det er endnu ikke sket. Så smukke flasker kan simpelthen ikke være lavet til at stå inde i et mørkt skab..

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

Det er så hyggeligt, at få lov at kigge med indenfor og få fin inspiration. Efter jeg er flyttet har jeg sjovt nok også stillet mine parfumer på en lille bakke på en kommode i mit soveværelse:-) Og jeg har endda den samme parfume som dig:-) Jeg mangler så meget til min indretning - mest fordi man her på Samsø ikke kan købe ret meget af den slags. Så jeg skal en tur over vandet for at komme i Ikea, Jysk osv for de sidste hyggeting.

Emilie sagde ...

Naura hvor hyggeligt :D Jeg får helt lyst til at lave om herhjemme!

Hvornår har du købt hatteæsken? Den er SÅ fin! :D

MissMuffin sagde ...

Tante Sød, det må være lidt svært, for får jeg en ide skal den helst føres ud i livet på ganske kort tid:) Vi mangler også stadig meget- hele kontoret bl.a, men vi angler også penge, haha:) Der findes nu mange gode netbutikker med lækre boligsager, men jeg ved ikke om det er anderledes vilkår når de skal sendes ud på en ø:)

Emilie, sån har jeg det også altid når jeg ser hvordan andre bor:)
Åh, det er nok en uge eller 14 dage siden. Fortryder jeg ikke købte en mere, for de er super flotte og fåes i flere forskellige størrelse og mønstre- men kun sort/hvid.