lørdag den 1. december 2012

Skovtur

 Fredag var der fri fra Uni, så jeg kørte nordpå.
Hvert år inden 1. december er mor og mig i skoven for at samle mos, for vi kender det helt rigtige sted. I år ville både Mormor og Moster med, så vi gik en skøn tur i skoven sammen med 3 hunde. Rosa- mors shar pei- nød det virkeligt, mens mosters hundehvalp Kaos vidst synes det var lidt hårdt til sidst og måtte overgive sig, for Rosa havde masser af energi til leg og løb:) Mormors lille puddel Fie gider ikke det ståhej, så hun fulgte troligt efter mormor iført sin lille frakke, for det hårdt at være nyklippet puddelhund med disse temperaturer:)
Vi fik samlet mos, grene og kogler, så der kunne blive til adventsdekorationen og andet julepynt..
Bagefter gav Mormor æbleskiver, så jeg var godt nok mæt og træt da jeg smuttede til Nørresundby igen:)
Ja, sån her ser jeg normalt ud så snart der rettes et kamera imod mig- hvorfor er det lige, at jeg så har sagt ja til TV?!?

4 kommentarer:

Eeyorenyk sagde ...

Ååååh - Hvor er det dog den kæreste lille brune rynke-vuf! <3 <3 <3

De er simpelthen så søde og kære med alle deres "lag på lag". :)

MissMuffin sagde ...

Min mor har tidligere opdrættet sharpei, men nu er der kun Rosa. De er lidt sære (på den gode måde) og man kan slet ikke andet end at være vild med alle de rynker:)

Birthe sagde ...

Det var en rigtig dejlig tur , kaos var træt resten af dagen , men ih hvor han elsker Rosa ;-)

MissMuffin sagde ...

Moster, det forstår jeg også godt med al den leg og gåtur:)