mandag den 24. december 2012

Glædelig Jul

Alle mine søde læsere ønskes en glædelig jul:)

Herhjemme tilbringes morgenen i nattøj, morgenhår og sokker med rundstykker, friskpresset juice og tændte stearinlys. Nå ja, efte jeg selvfølgeligt er stået tideligt op for at skovle sne. Det er lidt hårdt at være husejer nogen gange:)
Senere skal der afleveres småkager og konfekt i Hjerterummet inden vi bevæger os hjem til moster for at tilbringe juleaften sammen med familien:)

Som en lille frosinket julebonus kan jeg oplyse, at det blev ANNE der løb med Santa Marias store pakke med krydderier. Jeg synes simpelthen, at hendes søde kommentar om hendes dagplejemor indeholdte den helt rigtige juleånd. Så Anne, kontakt mig lige på sabinathomsen@ofir.dk.
Tak til alle jer andre for jeres søde, sjove og lækre historier om julens krydderier:)

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg troede ellers, der fulgte en mand med, når man købte en skovl ...
Glædelig jul
Elsebeth

Pernille sagde ...

Rigtig glædelig jul!

Agnethe - about a girl sagde ...

Rigtig glædelig jul i det lille hjem :D

Ninna Kondrup sagde ...

Også glædelig jul til dig og dine kære.

MissMuffin sagde ...

Elsebeth, han er desværre nogen gange lidt defekt..

Pernille, iligemåde:)

Agnethe, også en god jul til jer:)

Ninna, god jul:)