søndag den 16. december 2012

Hos Bitten

 Nu hvor vi alle sammen (undtagen Kristine) er flyttet eller skal flytte er der selvfølgeligt en masse gode lejligheder til at besøge hinanden, så vi kan se de nye hjem.
Lørdag aften inviterede Bitten på hjemmebagte æbleskiver (vildt gode!), lidt knas og gløg. Uhm...

Som altid var det super hyggeligt at se pigerne igen, men vi savnede Camilla, der ikke havde mulighed for at være med. Til gengæld hvde vi selskab fra Bittens ene kat, der rigtigt skruede charmen på:)
Nu nærmer vi jo os afslutningen af Santa Marias lækre konkurrence, hvor du kan vinde krydderier til en værdi af 1.000 kr. Så husk lige at smid en kommentar her og klik forbi Santa Marias hjemmeside her, så fordobler du nemlig dine vinderchancer:)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hyggeligt, december er dejlig, fyldt med gode timer sammen med venner og familie - lad det fortsætte i den triste januar også... Glædelig jul! Håber stadig meget på at blive vinderen af de ðejlige krydderier :-))!

Bitten sagde ...

Så glad jeg er for, at du roser mine æbleskiver, thi det var mit allerførste forsøg ud i kunsten :) Så kan jeg vist godt tillade mig at lave dem til min familie den 23. Hurra!
Og tak for jeres hyggelige besøg og underholdning af min kat!

MissMuffin sagde ...

Anonym, det er den nemlig:)
Jeg er så heldig, at januar byder på både Berlin og et dejligt bryllup, så jeg er sikker på at januar ikke bliver særligt trist i år:)

Bitten, jeg synes de var mega gode, så gør endeligt det!