søndag den 23. december 2012

Boliginspiration

 





 
Efter vi er flyttet herned i Olivia er interessen for indretning hvertfald ikke blevet mindre, så der bruges en del tid på at søge inspiration på Pinterest og på diverse interiørblogs. Sååå hygligt:)
De her billeder er jeg helt vilde med; masser af hvid maling, råt træ, et strejf af romantik, bløde tekstiler og skind, en smule genbrugssager og flotte, grønne planter i anderledes beholdere:)
Sån vil jeg hvertfald gerne selv bo:)
Her mangler stadig rigtig, rigtig meget, men det går i den rigtige retning:)
Nå, jeg må hellere lige ud og kigge til kagen i ovnen og få bagt endnu en omgang kaneljulekiks(dobbelt portion) inden der kommer gæster over middag!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvornår trækkes der en vinder af krydderi konkurrencen,mener det var i fredags,men kan ikke finde det nogen steder?
Julehilsen Kathrine

MissMuffin sagde ...

Det gøres der snarest! Jeg skal lige have tid til at gennemgå og tælle alle kommentarerne inden Kristian udtrækker en vinder:)

Anonym sagde ...

Glædelig jul:-)
Elsker at læse din blog og bruger tit dine opskrifter når jeg mangler inspiration:-). Er fuldstændig vild med ideen/billedet at sengen bygget af paller, men syntes det er lidt svært at se det hele, så kan du oplyse mig hvilke blad du har fundet ideen i?

MissMuffin sagde ...

Anonym, mange tak:)
Den er også super sej! Billedet er fundet på Pinterest. Prøv at kig på min profil, måske du kan finde noget mere der:

http://pinterest.com/frkmuffin/home/