torsdag den 4. december 2008

En turbulent dag....







2 sygemeldinger på arbejde, forsinkelse til frisørbesøg og på vej hjem fra min mor drønede en hund ud foran bilen. Heldigvis skete der ingen ting...
Hader bar sådan nogle dage, man kommer ingen vegne og humøret er svært at holde oppe... Glæder mig til at komme i seng..
Min bardomsveninde ringede, hendes mor er indlagt med en bloprop, ikke en rar besked at få.. Vi krydser fingre..

Efter at lokkerne var blevet ordnet i Dronninglund kørte jeg lige et smut hjem omkring mor, når jeg nu var på de kanter. Her er alt som det plejer, glade vovser over det hele. Vi venter spændt, næste uge skulle gerne bringe familieforøgelse..
Imorgen er en kort dag på arbejde, og så er der weekend.. Og det er en god en af slagsen, fyldt med ting jeg godt gider, og med plads til flere planer...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hold da op - der er da vist rynkecreme på julens ønskeliste, hva?

MissMuffin sagde ...

Haha, du så sjov hva:)