søndag den 19. juli 2009

Der er liv..

.. det kan jeg hvertfald mærke med den store hovedpine jeg vågnede med, som hævn for en lidt for våd aften:)
Jeg drikker sjældent, men når det så sker så giver jeg den gas. Normalt har jeg nemlig ingen tømmermænd, så det kan gøres ustraffet. Idag er så en af de dage, hvor jeg bliver mindet om, at det ikke altid kan gøres ustraffet. Stod op kl. 10, spiste ½ rundstykke, 2 panodiler og drak 2 glas vand og så måtte jeg gå i seng igen..
Nu er jeg nogenlunde frisk igen, så måske jeg skal prøve at forlade sengen:) Der skulle egentligt gøres rent og jeg lugter noget så frygteligt, men er ikke sikker på min krop er med på den:)

5 kommentarer:

Irene sagde ...

*STORT SMIL* Bare du har haft en skøn aften i går, så pyt med rengøring og lugt sener ;-)
Ha' en dejlig søndag, når dit hoved bliver normalt igen ;-)

MissMuffin sagde ...

Jaa, man må jo ta det sure med det søde:)
Jeg er oppe nu og er rimelig frisk. Vasketøjet er igang, men nu må vi se om det kommer videre end det:)

Annette sagde ...

Din stakkel.....
Efter en kanonaften, kan du så ikke se lidt gennem fingrene med hensyn til rengøringen i dag.
Hav en fortsat rigtig god søndag.

Anonym sagde ...

Godt gået Sabina bare op på hesten igen ,Men tror du ikke et lille kig i havehuset ville hjælpe på alle de små mænd

MissMuffin sagde ...

Hehe Anette, har jo selv været ude om det:)
Men har det ok nu og tror jeg tar lidt af rengøringen idag, så må resten vente til imorgen:)

Der bliver desværre heller ingen tur i kolonihaven idag, for Kristian er til Grøn Koncert og jeg kan ikke ta bilen nogen steder hende før jeg bliver helt afgiftet..